• 9111N

Ni med Bf i November mellan 19-25 år?

Hej!
    Jag är 19 snart 20 år
    Väntar mitt första barn och
    Undrar om det är någon mer där ute som har Bf i november i år(2011)
    som vill följas åt?

Är själv i v19 och väntar in UL som jag ska göra den 16/6
    Har mått bra i princip hela graviditeten dock haft lite illamående till och från
    och en enorm trötthet och har ännu!

Men Bebis Lever runt där i magen kände första sparken i v16 och nu är det full rulle hela tiden. :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-14 19:43
    Jag bor 1 timma norr om Göteborg :)

• Svar på tråden Ni med Bf i November mellan 19-25 år?
  • 9111N

Hej!
    Inte vart inne på länge. men kul att se att vi blivit ännu fler! :)

Hur går det för alla?Glad

• 9111N

Skönt att höra :)

Jodå samma här jobbar nu under sommaren, bebis sparkar o lever runt och så där.
    Hade ju inte behövt vara så varmt vissa dagar menmen ska väl inte klaga haha :)

• Emmaapersson

hej tjejer!
    det går toppen här, bebis sparkar även på hos mig.
    sambon min har däremot inte känt av några sparkar än.

jag tror jag är enorm mot vad jag "borde" vara.
    men visst bilden är tagen en del underifrån, skulle försöka att ta på magen själv.

vecka 21

• 9111N

ingen fara Emma. Jag ser ungefär likadan ut hehe :) är iof i vecka 23 men ändå hehe
    jätte gullig mage du har :)

• JoSoo90

Vad kul att de spakas ha börjat känna lite mer nu än bubbel i helgen :)
    Ha nya bilder på magen i galleri från idag tycker inte jag e jätte stor än..

Jätte söt mage :)

• Kaisa1990

känner också en massa sparkar kan se det på utsidan ibland med :) mysigt. här är en bild från mig från vecka 22 är i vecka 25 nu:)

känner också en massa sparkar kan se det på utsidan ibland med :) mysigt. här är en bild från mig från vecka 22 är i vecka 25 nu:)

• sandramarlene

hoho
    Längesen jag skrev här nu.
    Har nu kommit in i vecka 24 (v.23 + 0) och här har vi känt bebisen ett bra tag..
    det syns på utsidan sen ett tag tillbaka också :) har lagt upp ett klipp i min presentation ;)

Har inte tagit nån ny vecko bild på magen den får komma senare men så här såg jag ut för en vecka sen (v.22+0)

• himmelsdiamant
    mammasgullar skrev 2011-07-09 08:02:41 följande:
    Jag är inte så orolig just när jag har sammandragningar, eller får ont i magen, är mer orolig över att inte kunde skilja på när det är som vanligt med sammandragningar och magen är ansträngd, jämfört med typ värkar, lyckades ju missa sist.

Sen är jag orolig över att få ytterligare en prematur. Just nu har ju bebis inte ens en liten chans att överleva, så ju längre jag går så känns det åtminstone lite bättre, första målet är gå förbi 25+1, 4 och en halv vecka kvar!
    okej.. förstår det.. usch jag tycker verkligen synd om dig, tro mig.
    jag håller alla tummar och tår jag har för att bebis stannar längre i magen denna gången än  med din son. måste vara hemskt att få ett barn så tidigt, obeskrivligt. usch. finner inte ord.
    kramar
Svar på tråden Ni med Bf i November mellan 19-25 år?