• 9111N

Ni med Bf i November mellan 19-25 år?

Hej!
    Jag är 19 snart 20 år
    Väntar mitt första barn och
    Undrar om det är någon mer där ute som har Bf i november i år(2011)
    som vill följas åt?

Är själv i v19 och väntar in UL som jag ska göra den 16/6
    Har mått bra i princip hela graviditeten dock haft lite illamående till och från
    och en enorm trötthet och har ännu!

Men Bebis Lever runt där i magen kände första sparken i v16 och nu är det full rulle hela tiden. :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-14 19:43
    Jag bor 1 timma norr om Göteborg :)

• Svar på tråden Ni med Bf i November mellan 19-25 år?
  • JoSoo90

Får hoppas det kommer :) Känner nått när jag hoppar in och ut ur bilen presic som det trycker neråt!

• 9111N
    JoSoo90 skrev 2011-06-14 20:48:15 följande:
    Får hoppas det kommer :) Känner nått när jag hoppar in och ut ur bilen presic som det trycker neråt!
    dom första "sparkarna" för mig var som att någon "smekte" min hud fast innifrån.
    Sen när dom blev starkare kändes det som en liten fisk som sprattla runt. och nu känns det ungefär som att någon petar till dig (fast inte så hårt) innifrån :)
  • 9111N
    hondär skrev 2011-06-14 20:14:07 följande:
    9111n: sparkarna är lixom som om det var inne i "härligheten".. Det känns konstigt. Hade så med dottern med men det var på slutet.. Men mysigt på samma gång
    hehe okej, så långt när är det inte för mig, ännu iallafall Tungan ute
  • sandramarlene
    hondär skrev 2011-06-14 19:55:32 följande:
    Hej, jag vill oxå vara med i tråd med lite yngre! :) jag är 23 år, blir 24 i slutet på nov och i början (2a) ska vi få en bebis till! :) har ett litet troll sen tidigare som blir två i slutet på december. Min bebis sparkar runt fruktansvärt långt ner och jag känner ganska ofta hur den sparkar neråt.. Sjukt obehagligt :S
    Haha jag har också kännt när h*n sparkat neråt och det känns verkligen som att bebben ska sparka ut en fot haha. :)
  • minnis

Jo vi har haft en jobbig tid men vi är så lyckliga nu och vi försöker se det som att det var inte mening just då.. tyvärr =(..

Vad härligt att så många av er redan känner av den lille =), jag längtar till jag kan säga till 100
    att det var bebben jag kände, jag går in i vecka 18 imorron och börjar känna att det är mycket som händer fort nu.

åhhhh vad vi längtar!! Kan det inte bli november NU!! =)

Ha det så gott alla

• sandramarlene
    minnis skrev 2011-06-16 09:47:30 följande:
    Jo vi har haft en jobbig tid men vi är så lyckliga nu och vi försöker se det som att det var inte mening just då.. tyvärr =(..

Vad härligt att så många av er redan känner av den lille =), jag längtar till jag kan säga till 100
    att det var bebben jag kände, jag går in i vecka 18 imorron och börjar känna att det är mycket som händer fort nu.

åhhhh vad vi längtar!! Kan det inte bli november NU!! =)

Ha det så gott alla
    Jamen då borde du inte ha långt kvar till du känner riktigt med sparkar ;)
    (om du inte har moderkakan i framvägg vill säga) då kan det ta ytterligare nån vecka :)
    Jag kände första starka sparkar i v.17-18, innan dess va de mest bara fisksprattel hehe.
    Det är galet mysigt! Kul att ligga ock se magen röra sig också hihi.
    Vår bebbe hade fest i min mage igår haha hela dagen :D
    Tränade på som tusan. :)

Jag håller meeeed!
    Men jag sa det till gubben igår, att det har gått fort fram till v.20, då borde det gå ännu fortare de resterande 20 veckor som är kvar nu när det händer mer under den tiden, tätare kontroller, saker som händer i magen.
    Och just att det är sommar nu också.. den går alltid fort :)

Tycker också att det kan bli n´November nuuuu!
  • 9111N

Håller med, Kan det inte bli november NU ! :)

Jag var på Rul igår (16e) och allt såg bra ut, blev flyttad till 12/11 istället.

Så mitt nya BF datum är 12e =)

Var otroligt mysigt att se Bebis , och dessutom rörde sig H*n sig så mycket efter att ha blivit retad
    att den "apparaten" som bm har på magen hoppa till när H*n sparka haha Flört

• Emmaapersson

Hej :)
    Heter emma och blir 20 i oktober! Var på RUL igår så jag blev tillbaka flyttad sex dagar. Då nu är jag alltså i vecka 18 (17+1)

Jag bor också en timma norr om Göteborg (uddevalla) fast nu har jag flyttat ihop medl min sambo. Så nu bor jag i färgelanda.

Har BF 25 november :)

Svar på tråden Ni med Bf i November mellan 19-25 år?