Inlägg från: Lady without tattoo |Visa alla inlägg
  • Lady without tattoo

Hade ni följt veterinärens råd om avlivning?

Anonym (Förvirrad) skrev 2011-06-14 00:22:09 följande:
    Har hört att de kan tvångshämta hundar.. =(

Tyckte bara veterinärens utlåtande var så konstigt av hältan att döma, då hon inte verkar ha ont alls! Jag ska höta med en annan veterinär också.
    Är det något mer bakom som du inte berättar här?
    Arbetar som Leg.pratkvarn
  • Lady without tattoo
    Anonym (Förvirrad) skrev 2011-06-14 11:36:31 följande:
    okej, för jag kommer få åka 2 timmar till veterinären med en stor hund + bebis. Känner ingen dit jag ska och besöket kommer ta lång tid ..kanske har du inte lika långt till veterinär eftersom du kan åka hem emellan? Vi har olika förutsättningar och jag tänker inte dra alla mina då jag inte vill bli outad på ett tvivelaktigt forum på nätet.
    jamen det är väl hunden värd el hur?
  • Lady without tattoo
    Anonym (Förvirrad) skrev 2011-06-14 11:13:35 följande:
    Men om jag ser till mig själv hade jag hellre hoppat på ett ben än att få dö..
    Om hunden har smärta då? Är det på hundens bäsat el ditt eget bästa du tänker?
  • Lady without tattoo
    Ásgrímur skrev 2011-06-14 16:41:34 följande:
    Det märks i regel ifall en hund lider eller ej. Att automatiskt antaga att en hund lider bara för att den är halt eller amputerat ett ben är direkt ovetenskapligt.
    Jaså säger du det? Ja du lever på din tro..fullt tillåtet
  • Lady without tattoo
    Anonym (Suckar) skrev 2011-06-14 17:24:20 följande:
    Och du är en sådan som typ avlivar djur bara för att de har nageltrång. De lider ju liksom, och de är jobbiga, så vad fan varför inte avliva dem? Drömmer
    Gå tillbaka o läs mina inlägg.Citera det stycket där jag skriver att jag avlivar mina djur pga nageltrång.Väntar med spänning på vad du skall hitta.