• Anonym (ont som F A N)

En vit "finne" nästan vid analen *ONT*

Satans jäkla skit! Så ont jag har!! Kan inte sitta, kan inte torka mig med papper så ont detta gör.

Jag har kollat i spegeln o trott att det varit hemorrojder men det är det inte. Jag har opererat dessa innan o vet hur dom ser ut. Detta är mer som en stor finne som ligger under huden. Vit till färgen! Gör skit ont vid minsta beröring!! Ser inte så stort ut men när jag känner så käns den större inne under huden.

Vad i sjutton kan det vara! Det är ca 2-3 cm från analöppningen upp mot ryggslutet mellan skinkorna.

• Svar på tråden En vit "finne" nästan vid analen *ONT*
  • mammsilon
    Anonym (ont som F A N) skrev 2011-06-17 00:38:29 följande:
    Satans jäkla skit! Så ont jag har!! Kan inte sitta, kan inte torka mig med papper så ont detta gör.

Jag har kollat i spegeln o trott att det varit hemorrojder men det är det inte. Jag har opererat dessa innan o vet hur dom ser ut. Detta är mer som en stor finne som ligger under huden. Vit till färgen! Gör skit ont vid minsta beröring!! Ser inte så stort ut men när jag känner så käns den större inne under huden.

Vad i sjutton kan det vara! Det är ca 2-3 cm från analöppningen upp mot ryggslutet mellan skinkorna.
    herpes? vänta någon dag och se om den blir som en blåsa...
  • Anonym (ont som F A N)
    mammsilon skrev 2011-06-17 00:39:59 följande:
    herpes? vänta någon dag och se om den blir som en blåsa...
    herpes i rumpan?!
  • Anonym (exet)

Det kan inte vara någon slags böld?
    Mitt ex fick något liknande som återkom gång på gång. exet fick gå till HC och ta hål på den om den inte sprack av sig själv. Nu har exet dock fått operera bort nån "körtel" där eller vad det nu var som blev inflammerat hela tiden. 
    Låg också "under" huden och var väldigt stor, gjorde ont som satan också. Kan vara värt att kolla upp på HC.  

• Familjenamn

Anonym (ont som F A N) skrev 2011-06-17 00:38:29 följande:

Det kunde vara värre ...

• Anonym (ont som F A N)
    Anonym (exet) skrev 2011-06-17 00:43:34 följande:
    Det kan inte vara någon slags böld?
    Mitt ex fick något liknande som återkom gång på gång. exet fick gå till HC och ta hål på den om den inte sprack av sig själv. Nu har exet dock fått operera bort nån "körtel" där eller vad det nu var som blev inflammerat hela tiden. 
    Låg också "under" huden och var väldigt stor, gjorde ont som satan också. Kan vara värt att kolla upp på HC.  
    låter nästan som detta måste jag säga. det ser ut som en knöl fylld med var...det är bara typ toppen som är synlig men det käns ju att det är en klump under huden. väldigt ömt! går det inte över till imorgon ska jag åka in...

jag har stolpiller mot hemorrojder och salva så det har jag tagit...
  • Anonym (exet)

Det tycker jag absolut du ska göra, gå till HC alltså. Dumt att ha ont och oroa sig i onödan. :)

• Anonym (ont som F A N)
    Familjenamn skrev 2011-06-17 00:46:57 följande:
    Det kunde vara värre ...

usch vilka äckliga bilder,,,men den första bilden där den röda markeringen visar stämmer rätt bra. Den sitter inte direkt i ryggslutet mer inne mot analen men smärtan strålar ju,,,
  • Anonym (ont som F A N)
    Anonym (exet) skrev 2011-06-17 00:53:35 följande:
    Det tycker jag absolut du ska göra, gå till HC alltså. Dumt att ha ont och oroa sig i onödan. :)
    orolig är jag inte direkt, mer frustrerad för det gör så sjukt ont...ska försöka nanna...tack för alla råd!
  • riboflavin

Kan väl trösta med att sista bilden i Familjenamns radda är en brud med ett sånt där BH-inlägg i gele på fejan Solig

Svar på tråden En vit "finne" nästan vid analen *ONT*