• luch

    Elaka människor

    Hej alla!

    Blev för andra gången medlem på detta forum (valde att asvluta då jag bara blev irriterad på folks beteende) VARFÖR är det så otroligt många bittra människor här inne som enbart vill lägga elaka kommentarer  på andras trådar. Det var som exempel någon som tipsat om bra inredningsbloggar och då självklart måste någon fråga "raggar du besökare eller" eller en annan klassiker " det luktar reklam här" Men SKIT I DET, låt folk tipsa om just sin egen bloggsida. det är väll klart att man vill att andra ska läsa ens blogg, annars hade man väll inte startat en. Blir bara så ledsen när vuxna människor anstränger sig och lägger tid på att trycka ner andra människor på INTERNET, känner ni er så små ute i IRL att ni måste få utlopp för era åsikter och ge igen här på familjeliv??

    MEN tummen upp för alla er som stöttar varandra och kommer med fina tips och ideer, det är ju det familjeliv är till för!! 

  • Svar på tråden Elaka människor
  • LucyStacy
    luch skrev 2011-06-17 09:42:43 följande:
    Hej alla!

    Blev för andra gången medlem på detta forum (valde att asvluta då jag bara blev irriterad på folks beteende) VARFÖR är det så otroligt många bittra människor här inne som enbart vill lägga elaka kommentarer  på andras trådar. Det var som exempel någon som tipsat om bra inredningsbloggar och då självklart måste någon fråga "raggar du besökare eller" eller en annan klassiker " det luktar reklam här" Men SKIT I DET, låt folk tipsa om just sin egen bloggsida. det är väll klart att man vill att andra ska läsa ens blogg, annars hade man väll inte startat en. Blir bara så ledsen när vuxna människor anstränger sig och lägger tid på att trycka ner andra människor på INTERNET, känner ni er så små ute i IRL att ni måste få utlopp för era åsikter och ge igen här på familjeliv??

    MEN tummen upp för alla er som stöttar varandra och kommer med fina tips och ideer, det är ju det familjeliv är till för!! 
    Kul att du hittade tillbaka!
    Många är helt enkelt för lata för att säga det till en människa ansikte mot ansikte. Själv drar jag mig inte för att berätta för folk vad jag tycker i verkliga livet (och på internet).
    Kanske var de som kommenterade elakt avundsjuka för att de bloggarna nu fick fler besökare. Svårt att förstå sig på det där blogglivet. Saken är väl den att man inte ska ta det så allvarligt det som skrivs på internet heller. Eftersom det är inte som person man blir påhoppad på utan det man skriver.

    Hoppas du stöter på snälla människor denna gången. Skrattande
  • luch

    Ja, det är verkligen inte lätt att förstå sig på tyvärr. Att ha olika åsikter är ju en sak, men precis som ute i verkligheten kan man ju framöra dom på olika sätt. Jag hoppas också att jag stöter på fler vänliga människor denna gång! =)

Svar på tråden Elaka människor