• busbajsen

Vi från KARLSTAD med omnejd som vill träffa nya vänner.

Här kan vi som bor i/runt Karlstad träffa nya vänner. Om du skriver anonymt, skriv gärna ort eller liknande som tillfällig signatur så att det blir lättare att skilja oss åt om vi blir flera anonyma.

Kram och välkomna{#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower}

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-25 10:00
    Här kommer en länk till en lista där vi lättare kan hålla reda på vem som är vem.

www.familjeliv.se/Forum-4-362/m60146851.html
  • Svar på tråden Vi från KARLSTAD med omnejd som vill träffa nya vänner.
  • erajka
    Jenilia skrev 2011-08-23 19:00:45 följande:
    Då tycker jag att vi byter dag eftersom så många inte kan.
  • mammamoo

våran visning blev inte föräns på onsdag till veckan.. phuu.. drygt att vänta..

vad gör ni annars då?

ja tycker inte ja hinner me så mycke mer än alla måsten.. men är hästintresserad i grund och botten och älskar att renovera hemma..

• erajka
    mammamoo skrev 2011-08-24 22:12:41 följande:

våran visning blev inte föräns på onsdag till veckan.. phuu.. drygt att vänta..

vad gör ni annars då?

ja tycker inte ja hinner me så mycke mer än alla måsten.. men är hästintresserad i grund och botten och älskar att renovera hemma..

Gör inte så mkt, finns inget att göra här :-P Just nu väntar jag på Oxhälja
  • mammamoo
    erajka skrev 2011-08-24 22:17:45 följande:
    Gör inte så mkt, finns inget att göra här :-P Just nu väntar jag på Oxhälja
    ad jobbar du med då??
    ne, ja håller me.. man kan lätt bli uttråkad i filipstad. hur kommer de sej att du flyttade dit?? när kommer bebisen?
  • erajka
    mammamoo skrev 2011-08-24 22:19:47 följande:
    ad jobbar du med då??
    ne, ja håller me.. man kan lätt bli uttråkad i filipstad. hur kommer de sej att du flyttade dit?? när kommer bebisen?

Jag jobbar som timvikarie på ett korttidsboende. Flyttade hit för jag träffade min man, som bodde här. Bebisen är beräknad till 27 jan =)
  • mammamoo
    erajka skrev 2011-08-24 22:21:59 följande:
    Jag jobbar som timvikarie på ett korttidsboende. Flyttade hit för jag träffade min man, som bodde här. Bebisen är beräknad till 27 jan =)
    okej.. då förstår ja.  :)
    filipstad är mysigt.. missar dock oxhälja i år OXÅ... rrrr... jobbar såklart den helgen :(
  • erajka
    mammamoo skrev 2011-08-24 22:25:50 följande:
    okej.. då förstår ja.  :)
    filipstad är mysigt.. missar dock oxhälja i år OXÅ... rrrr... jobbar såklart den helgen :(

Mysigt, ja. Men finns som sagt INGET att göra, utbudet är kasst hehe. Synd, du hinner inte innan eller efter jobb heller? =)
  • busbajsen

Ser att vi skjutit på fikadaten. Passar mig bra för sonen har fått hela munnen full med blåsor. Höstblåsor? Ont har han iaf till förbannelse. Snutten min.

Oxhälja blir det iaf. Tills dess ska han väll vara frisk får jag hoppas. Den vill man ju inte missa. Träffas där kanske? 

• erajka
    busbajsen skrev 2011-08-24 22:34:44 följande:
    Ser att vi skjutit på fikadaten. Passar mig bra för sonen har fått hela munnen full med blåsor. Höstblåsor? Ont har han iaf till förbannelse. Snutten min.

Oxhälja blir det iaf. Tills dess ska han väll vara frisk får jag hoppas. Den vill man ju inte missa. Träffas där kanske? 

vilken dag ska du dit?
  • mammamoo
    erajka skrev 2011-08-24 22:28:53 följande:
    Mysigt, ja. Men finns som sagt INGET att göra, utbudet är kasst hehe. Synd, du hinner inte innan eller efter jobb heller? =)
    jobbar fredag och lördag natt... får se om ja kanske orkar sova lite mindre på lördagen å åker upp när jag vaknat kanske.. får ta de som de kommer. de värsta e att jag bytte till mej dom passen utan att tänka mej för.. för att slippa ta så många nätter ledigt när vi ska skola in barnen på nya förskolan..

tur de fins buss.. även om i alla fall när jag bodde där gick allt för sällan tyckte jag..
Svar på tråden Vi från KARLSTAD med omnejd som vill träffa nya vänner.