Inlägg från: GULDHJÄRTA |Visa alla inlägg
  • GULDHJÄRTA

Sanndrömmar

Jag har hela mitt liv drömt sanndrömmar, men det är nu på sista tiden som jag verkligen är säker på att det är det.

En sanndröm skiljer sig från en vanlig, en sanndröm drömmer man många gånger och när man vaknar så känns drömmen verklig och man minns den till skillnad från en vanlig dröm.

Jag skriver det här för jag funderar på varför jag drömmer sanndrömmar? och vad är det hos mig som gör det?
    Känner ingen annan som gör det, så jag känner mig väldigt ensam i detta.

Är inte intresserad av inlägg som inte tar mig på allvar, eller som säger att det är mitt undermedvetna som talar, för det som har hänt, det slår alltid in, så är det saker som jag absolut aldrig har kunnat vetat.
    Till och med om personer som jag känner ytligt har jag drömt sanndrömmar om, och det har slagit in.

Jag försöker inte göra mig märkvärdig eller få uppmärksamhet, jag vill bara veta finns det fler? vill gärna komma i kontakt med er, för jag förstår inte det här.

Så svara gärna.

• Svar på tråden Sanndrömmar
  • GULDHJÄRTA

Nej, det är nog som jag trodde, jag är väldigt ensam om det här.

• GULDHJÄRTA

Vad glad jag blir, så skönt att det finns flera, trodde jag var ensam om detta, känner ingen annan, som upplever sanndrömmar.

Jag har även varit med om många övernaturliga händelser, men jag är rädd att inte bli tagen på allvar, för jag är helt ärlig.

Jag har sett en man stå vid min säng när jag sover, och vaknar till, har även sett honom vid flera andra tillfällen.

Har upplevt så mycket, men vågar inte prata med vänner om det, är rädd för att dem ska skratta och tro att jag hittar på.

Fie, det stämmer på mig med ibland så har det slagit in inom några månader och ibland efter flera år.

En sak som jag har drömt, är att min stora syster födde en mörkhårig dotter, jag såg henne med flickan i famnen, och hon sa att flickan hette Sara.
    Det var så verkligt att när jag vaknade så trodde jag först att det var sant, men sen kom jag ihåg, hon har inga barn är singel.
    Hon hade ingen pojkvän, så jag kunde aldrig anat detta.
    När vi träffades nästa gång, så sa hon att hon var gravid, vi bodde i olika städer så vi hade inte träffats på länge.

Sen 8 månader senare, så föddes dottern hon såg exakt ut som jag hade sett henne, och hennes namn var Sara.

Min släkt tycker fortfarnde att det här är märkligt.

Kan till äga att jag aldrig träffat flickans pappa.

• GULDHJÄRTA

Ja, det är skönt att det är fler.
    Tack alla som svarat.

Jag har kännt mig väldigt ensam om det här.

Min lillasyster har också någon slags känslighet, hon har också hört fotsteg som jag har hört och upplevt samma känsla av att inte vara ensam, men hon blir så rädd och det blockerar henne.

Hela släkten frågar alltid mig, om dem undrar något, som kön på väntande barn och sånt har hittills alltid svarat rätt, och vad det beror på vet jag inte, jag följer bara min känsla.

• GULDHJÄRTA

Skriva, jag känner igen mycket du beskriver.
    Jag vet också när nån är gravid, hur vet jag inte det bara är så.

Känner också väldigt lätt människors sinnesstämningar, och det är väldigt jobbigt.
    Skulle önska att jag inte gjorde det, samtidigt som jag inte vill vara någon annan än just jag.

• GULDHJÄRTA

Intressant att så många har det i släkten, jag har inte det i släkten vad jag vet, kan ju finnas längre tillbaka, eller på min pappas sida där jag inte utforskat så noga.

Men jag tror också att man ärver sån förmåga.

Jag är jätteglad för alla svar, då jag trodde att jag var själv om detta.

Svar på tråden Sanndrömmar