• Rockabilly

    Hur kan jag berätta det?

    Hur kan man roligast berätta att man är med barn för sin mor, far, svärmor och svärfar?

  • Svar på tråden Hur kan jag berätta det?
  • Frogstomp

    vi slog in en ultraljudsbild och gav.
    Och sa sa vi " tack för all hjälp, nu vill vi ge er något fint "
    dom blev jätte glada =) 

  • Rockabilly
    Frogstomp skrev 2011-06-22 09:09:38 följande:
    vi slog in en ultraljudsbild och gav.
    Och sa sa vi " tack för all hjälp, nu vill vi ge er något fint "
    dom blev jätte glada =) 
    Men att vänta med att berätta till vecka 19.. Njaaa.. Vill berätta det ganska tidigt!
  • Rockabilly
    olivian skrev 2011-06-22 09:06:13 följande:
    Jag läste någon annanstans här på FL att man kan baka bullar: man har ju en bulle i ugnen!
    Det är oxå svårt, man ska passa in och oftast är vi hos dem och hälsar på. Dessutom hatar jag att baka =) Men tack ändå!
  • minahjärtebarn

    Har ni några djur? Isf kan man ju säga att då och då skulle vi behöva passning... När de frågar varför så säger man att för att då ska vi vara på förlossningen. Så gjorde vi denna gången (fast vi sa passning av sonen).

  • Ling111

    Vi slog in ett paket blöjor och gav till våra föräldrar.

  • Ling111

    och sa att de kan behöva dem, nu när de snart ska vara barnvakt:)

  • FruPremholt

    Jag gjorde en t<shirt till min mamma och svärmor, där det stod: Mormor/Farmor mars 2011

    Sen slog jag in dem och de va rätt häftigt att få se deras reaktion.

  • LilaRos

    Vi ska berätta nu i midssommar och då ska sonen ha en t-shirt där det står storebror på sig :)
    när vi väntade honnom fick de ett paket där de var en haklapp i som det står visst är jag liten men det är jag som bestämmer på, den har han hos dom där han äter där :) Men med sonen visste redan mamma.. så nu funderar jag på att fråga rakt ut, Vet du eller ska jag berätta? 

Svar på tråden Hur kan jag berätta det?