• LaHabana

    BF-lista för oss från tråden "Vi som SKA vara gravida i sommar!"

    Äntligen är några av oss på väg mot den stora Gravid. Och vi hoppas på att kunna fylla ut listan med flera underbara namn.

    Vi tänkte såhär; Kul med extra info i BF-tråden.

    Bfdatum
    civilstånd
    bostadsort
    ålder
    barn
    arbete.

    man skriver såklart det man känner sig bekväm med! :) Solig

    Nu kör vi tjejer och hoppas på en helt underbar sommar med massa magar!

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-25 22:05
    Just det! Intressant med vilket försök man är på också.

    Sen försöker vi sätta oss i ordning på listan så det är lätt att hålla koll hur långt alla är gångna :)

  • Svar på tråden BF-lista för oss från tråden "Vi som SKA vara gravida i sommar!"
  • LaHabana
    Ungmammablomma:
    Bf 14 feb.
    Första försöket.
    Förlovad, bor i Stockholm, 23 år, 2 årig dotter,arbetar på IKEA men ska äntligen sätta mig på ett kontor i stan!
  • lindajm
    lindajm
    BF 1 feb.
    Första försöket.
    Gift, bor i hus i Löddeköpinge, 26 år, son född juli 09, arbetar som förskollärare, även utbildad grundskollelärare.

    Ungmammablomma:
    Bf 14 feb.
    Första försöket.
    Förlovad, bor i Stockholm, 23 år, 2 årig dotter,arbetar på IKEA men ska äntligen sätta mig på ett kontor i stan!

  • viplanerar09
    Skulle vara himla roligt om vi kunde hålla BF datum i datum ordning!! SoligUngmammablomma:
    Bf 14 feb.
    Första försöket.
    Förlovad, bor i Stockholm, 23 år, 2 årig dotter,arbetar på IKEA men ska äntligen sätta mig på ett kontor i stan!
    Viplanerar09:
    BF 2 mars 2012.
    Andra försöket,
    Förlovad, bor i Umeå, 22år, (snart)2 årig son, Studerar USKdistans/jobbar extra/mammaledig 
  • LaHabana
    lindajm
    BF 1 feb.
    Första försöket.
    Gift, bor i hus i Löddeköpinge, 26 år, son född juli 09, arbetar som förskollärare, även utbildad grundskollelärare.

    Ungmammablomma:
    Bf 14 feb.
    Första försöket.
    Förlovad, bor i Stockholm, 23 år, 2 årig dotter,arbetar på IKEA men ska äntligen sätta mig på ett kontor i stan!

    Viplanerar09:
    BF 2 mars 2012.
    Andra försöket,
    Förlovad, bor i Umeå, 22år, (snart)2 årig son, Studerar USKdistans/jobbar extra/mammaledig
  • viplanerar09
    lindajm
    BF 1 feb.
    Första försöket.
    Gift, bor i hus i Löddeköpinge, 26 år, son född juli 09, arbetar som förskollärare, även utbildad grundskollelärare.

    Ungmammablomma:
    Bf 14 feb.
    Första försöket.
    Förlovad, bor i Stockholm, 23 år, 2 årig dotter,arbetar på IKEA men ska äntligen sätta mig på ett kontor i stan!

    Viplanerar09:

    BF 2 mars 2012.
    Andra försöket,
    Förlovad, bor i Umeå, 22år, son född november 09, Studerar USKdistans/jobbar extra/mammaledig 
  • pessica

    BF 27 oktober, blev gravid på direkten vilket chockade mig något enormt :)
    Är förlovad och bor i hus i blekinge med sambo.. Är 20 år gammal och jobbar som personlig assistent och gruppboende assistent.. :D 

  • Alexandra och Viktor

    Hoppas på att få stanna i tråden... har börjat småblöda och jag är rädd för att det blir ett missfall :( Var hos läkaren idag och hon såg en blödning men det var för tidigt för att se om det är missfall eller inte. Ska tillbaka om 2 veckor för att se efter. Håller tummarna att den lille vill stanna kvar, men tyvärr har jag en dålig känsla...

    lindajm
    BF 1 feb.
    Första försöket.
    Gift, bor i hus i Löddeköpinge, 26 år, son född juli 09, arbetar som förskollärare, även utbildad grundskollelärare.

    missalex:
    BF 12 februari 2012
    Första försöket
    24 år, gift, bor i Göteborg, arbetar som förskollärare

    Ungmammablomma
    :
    Bf 14 feb.
    Första försöket.
    Förlovad, bor i Stockholm, 23 år, 2 årig dotter,arbetar på IKEA men ska äntligen sätta mig på ett kontor i stan!

    Viplanerar09:

    BF 2 mars 2012.
    Andra försöket,
    Förlovad, bor i Umeå, 22år, son född november 09, Studerar USKdistans/jobbar extra/mammaledig

  • pruttmamma
    Bfdatum: 17 nov-11
    civilstånd: Gift sen 2006-12-02
    bostadsort: Ransta, Sala
    ålder: 35 i oktober
    barn: Son född 08, 2 plastbarn på 20 samt 17 år.
    arbete. Skötare på öppenvårds avd Vuxen psyk med dubbeldiagnoser.
  • lindajm

    Håller tummarna för dig o knytet missalex, hoppas det inte är ett missfall

  • Lääängtar

    lindajm
    BF 1 feb.
    Första försöket.
    Gift, bor i hus i Löddeköpinge, 26 år, son född juli 09, arbetar som förskollärare, även utbildad grundskollelärare.

    missalex:
    BF 12 februari 2012
    Första försöket
    24 år, gift, bor i Göteborg, arbetar som förskollärare

    Ungmammablomma:
    Bf 14 feb.
    Första försöket.
    Förlovad, bor i Stockholm, 23 år, 2 årig dotter,arbetar på IKEA men ska äntligen sätta mig på ett kontor i stan!

    Viplanerar09:
    BF 2 mars 2012.
    Andra försöket,
    Förlovad, bor i Umeå, 22år, son född november 09, Studerar USKdistans/jobbar extra/mammaledig

    Lääängtar:
    BF 14 februari (10 februari enligt bm)
    Första försöket
    Gift, 20 år, har en son född juni -10, hemmamamma, hemlig ort

  • Alexandra och Viktor

    Inatt hade jag kramper i magen (livmodern) och började blöda mer... har blött sen i onsdags. Åkte till jobbet men fick åka hem nu pågrund av smärtorna. Det kan inte finnas något kvar där inne, är helt hundra på att detta är ett missfall :(

  • Lääängtar

    Var på inskrivning på datumet ändrades. Nej va tråkigt missalex! Stor kram till dig.


     


    lindajm
    BF 1 feb.
    Första försöket.
    Gift, bor i hus i Löddeköpinge, 26 år, son född juli 09, arbetar som förskollärare, även utbildad grundskollelärare.


    Lääängtar
    BF 10 februari
    Första försöket
    20 år, gift, en son född juni 10, hemmamamma, hemlig ort

    missalex:
    BF 12 februari 2012
    Första försöket
    24 år, gift, bor i Göteborg, arbetar som förskollärare

    Ungmammablomma:
    Bf 14 feb.
    Första försöket.
    Förlovad, bor i Stockholm, 23 år, 2 årig dotter,arbetar på IKEA men ska äntligen sätta mig på ett kontor i stan!

    Viplanerar09:
    BF 2 mars 2012.
    Andra försöket,
    Förlovad, bor i Umeå, 22år, son född november 09, Studerar USKdistans/jobbar extra/mammaledig
  • Alexandra och Viktor

    Fosterhinnan kom ut i måndagskväll, så det är definitivt ett missfall. Kan därför tas bort från listan.

    Stort lycka till till alla er andra med era bebisar! Hoppas på att få delta i en ny tråd snart =)

  • lindajm

    vi hoppas du kommer tillbaka till denna traden snart igen!

  • lindajm

    lindajm
    BF 1 feb.
    Första försöket.
    Gift, bor i hus i Löddeköpinge, 26 år, son född juli 09, arbetar som förskollärare, även utbildad grundskollelärare.


    Lääängtar
    BF 10 februari
    Första försöket
    20 år, gift, en son född juni 10, hemmamamma, hemlig ort

    Ungmammablomma:
    Bf 14 feb.
    Första försöket.
    Förlovad, bor i Stockholm, 23 år, 2 årig dotter,arbetar på IKEA men ska äntligen sätta mig på ett kontor i stan!

    Viplanerar09:
    BF 2 mars 2012.
    Andra försöket,
    Förlovad, bor i Umeå, 22år, son född november 09, Studerar USKdistans/jobbar extra/mammaledig
  • Alexandra och Viktor

    ÄR TILLBAKA I TRÅDEN :D


    Känner en så enorm lycka just nu! Vem kunde tro att vi skulle lyckas på första försöket efter missfallet!?! Har inte ens fått tillbaka mensen...


    lindajm
    BF 1 feb.
    Första försöket.
    Gift, bor i hus i Löddeköpinge, 26 år, son född juli 09, arbetar som förskollärare, även utbildad grundskollelärare.


    Lääängtar
    BF 10 februari
    Första försöket
    20 år, gift, en son född juni 10, hemmamamma, hemlig ort

    Ungmammablomma:
    Bf 14 feb.
    Första försöket.
    Förlovad, bor i Stockholm, 23 år, 2 årig dotter,arbetar på IKEA men ska äntligen sätta mig på ett kontor i stan!

    Viplanerar09:
    BF 2 mars 2012.
    Andra försöket,
    Förlovad, bor i Umeå, 22år, son född november 09, Studerar USKdistans/jobbar extra/mammaledig

    missalex:
    BF 6 april 2012
    Första försöket efter MF
    24 år, gift, förskollärare, Mölnlycke (Göteborg)
  • lindajm

    Åh grattis missalex!!!! Va skönt att det gick så fort!!

  • Amelie85

    Äl i onsdags så nu hoppas vi på ett plus snart och att det ska gå hela vägen! (fick missfall i maj)

Svar på tråden BF-lista för oss från tråden "Vi som SKA vara gravida i sommar!"