Inlägg från: Anonym (Kille) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Kille)

han klarar inte 2 min i sängen

Menar du 2 min penetration. Eller att han är snabb även vid annat typ av sex? Är det alltid lika länge lr olika beroende av förspel?

• Anonym (Kille)

Nej 20 (60) min är nog inte så vanligt...och det är inte alltid så uppskattat hos tjejer heller. Men om han alltid haft problemet kan det bli en fråga om prestationsångest. Men är det likadant om du tillfredställer honom med handen? 2 min då oxå? Ni har aldrig testat att du tillfredställer honom tills han kommer, och han tillfredställer dig tills han är redo igen? Är ett knep många använder.

• Anonym (Kille)

Då är jag med :) Faktum är nog att jag snarare upplevt motsatsen...svårt att komma. Jag håller med om att det blir mer intensivt ju längre akten är. Men oxå att känsligheten avtar ju längre man har sex...vilket få tjejer vet hur dom ska hantera för att båda ska nå mål.

• Anonym (Kille)

Men hur ska man komma flera ggr om man har svårt att komma, som kille alltså? ;) Lite OT för TS fråga. Men det kanske är en hjälp på vägen för henne: se till att trubba av känsligheten på honom. Genom långa förspel :)

Svar på tråden han klarar inte 2 min i sängen