Ni som samsover...sover ni på golvet???
Jag har fullkomligt älskat att sova ihop med min lilla grabb (som nu är 6 mån) och få vakna med en liten hand i ansiktet eller hans näsa mot min!!! Men för 3 veckor sedan så började han krypa/åla sig fram och trillade ner från sängen (när jag sov) med huvudet före fastän jag byggt en mur med täcken och kuddar runt honom. Sedan dess vågar jag inte ha honom i sängen när jag sover...saknar det jättemycket!!! Tycker att det är så tråkigt på nätterna när han ammat att lyfta över den lilla sömniga kroppen + att det är så smidigt att fort slänga fram tutten när han börjar att röra på sig så han inte hinner vakna som han gör nu varje gång han ska äta!!!
Vet att det är flera här på FL som inte ens skaffat nån spjälsäng...men då undrar jag hur ni gjort när era bebbar börjat krypa eller på annat sätt ta sig ur sängen själva!!! Ligger ni på madrasser direkt på golvet (vilket vi funderar på) eller hur har ni gjort???
Tänkte att han får sova mellan oss sen när vi lärt honom gå ner med fötterna först om vi inte tar bort sänggaveln innan dess!!!
Kramar