Inlägg från: Helenmedh |Visa alla inlägg
  • Helenmedh

Har ni gjort "The Baking Soda-Test" för att kolla om ni väntar en pojke eller flicka?

Jag gjorde testet nu men är bara i vecka 8, det visade på flicka <3 Har en pojke redan plus 3 bonuspojkar så skulle vara superkul! 

• Helenmedh

Maraki: vilken/vilka veckor var du i när du gjorde första testet som visade flicka? Gjorde idag i vecka 8 och fick flicka..

• Helenmedh

Någon som gjort i vecka 8? Kunde ju liksom inte hålla mig utan var tvungen att prova och fick tjej  

• Helenmedh
    slemtorsk i din bralla skrev 2012-09-11 12:14:51 följande:
    jag gjorde det i vecka 8, 9, 10 , 11 12 och 13 ...

det visade pojke fram till vecka 11, sen tjej och det är ju en tjej..
    Så underligt.. Alltså om det är tjej så borde ju urinen vara tjej hela vägen eftersom vi är tjejjer.. Eller hur jag nu ska förklara :P Men jag vet ju att du väntar tjej så så konstigt är det ju inte.. 
    Får väl testa igen  
  • Helenmedh
    Louwa skrev 2012-09-11 12:25:07 följande:

Mina tester har visst ibland pojke, ibland flicka (alltid morgonurin), mellan vecka 11 och 21. Väntar en liten flicka.
    Och med dom orden konstaterar vi att detta är ett icke vetenskapligt bevisat test  
    Grattis till flickan!  
  • Helenmedh

Gjorde testet precis. Hände ingenting förutom att det blev lite grumligt.. Vad betyder det? Det är ju en "reaktion" liksom men inte så som det står i ts.. 

• Helenmedh
    Helenmedh skrev 2012-10-15 15:57:57 följande:
    Gjorde testet precis. Hände ingenting förutom att det blev lite grumligt.. Vad betyder det? Det är ju en "reaktion" liksom men inte så som det står i ts.. 
    Okej Ska testa med morgonurin imorgon och se om det blir samma :)
  • Helenmedh
    Skrutt 83 skrev 2012-10-15 22:48:12 följande:
    Helenemedh: skulle jag tolka som flicka! Mitt blev liknande som ditt och en tjej blev det! vilken v är du i?
    Jag är i vecka 12+3 nu.. Men som sagt, måste testa fler gånger ;) 
  • Helenmedh
    Helenmedh skrev 2012-10-16 05:49:44 följande:
    Nepp, nu på morgonen sa det pojke.. Blev ett tjockt vitt skum på ytan.. :P 
    Och idag sa det flicka igen hahaha
Svar på tråden Har ni gjort "The Baking Soda-Test" för att kolla om ni väntar en pojke eller flicka?