Har ni gjort "The Baking Soda-Test" för att kolla om ni väntar en pojke eller flicka?
Aniko: även bara skum indikerar pojke..
Aniko: även bara skum indikerar pojke..
Alltså varför är det olika från dag till dag? Första gången jag gjorde det var det morgonurin och då visade det flicka. Andra gången jag gjorde var också morgonurin och då visade det flicka, sen visade det pojke tredje gången och nu fjärde gången visade det flicka igen med morgonurin.. Vecka 13+5 idag
Mina test som visade både pojke och flicka visade sig vara en pojke på Rul :)
Förlåt om någon är kräsmagad!
Jag tycker detta var väldigt svårt att tyda.. Skummet är liksom på botten och inte på ytan.. Eller skum och skum, det är mer pulvret som lösts upp och brett ut sig på botten.
Hur skulle ni tolka detta?
Blir tokig på detta testet! För ungefär två veckor sedan så visade det pojke flera gånger.
Nu så har det visat flicka 4 dagar i rad..?
Alla gånger är tagna med morgonurin
Tack för tipset om Willys! Har köpt hem rödkålen idag men vet inte om jag gjorde rätt? Kokade inte den tillsammans med vattnet utan hällde bara vattnet över rödkålen. Det resulterade i en rätt ljus färg. När jag sedan blandade så blev det denna färg? Får jag snälla låna några ögon som kan hjälpa mig att avläsa färgen? Tycker det är jättesvårt.. Haha!
Dagens skörd på "rätt" sätt. Kokat rödkålen och med morgonurin.
Blev väldigt mörkt så därför har jag tagit bild på när jag heller ut det.
Visst är det lila?
Spännande!
Ultraljud på tisdag och hoppas dom kan se då! :D