Inlägg från: Linslusen04 |Visa alla inlägg
  • Linslusen04

så ledsen på min vän

Vilken jvla kompis.. så sejer man ju bara inte.. näee.. det verkar inte som en riktig vän ju.. näee. riktigt bitchigt sagt av henne, din vän altså..

• Linslusen04

Vilken jvla kompis.. så sejer man ju bara inte.. näee.. det verkar inte som en riktig vän ju.. näee. riktigt bitchigt sagt av henne, din vän altså..

HA82 skrev 2011-06-29 10:34:48 följande:
    Jag har en doter på snart 2 år, sedan hon kom har mina barnlösa vänner bettet sig väldigt oförstående kring hur livet förändras nr man får barn på olika sett.

Min dotter har nu sommarlov från dagis och jag är hemma med hennes själv till mannen börjar sin semester i slutet av Juli, jag är höggravid och har 4 veckor kvar till beräknat = tung och trött. Försöker lägga min energi på att dottern ska få ha så mycket kul å mysigt som möjligt då det blir svårare att hitta på saker efter att bebisen kommit i början av augusti.
      En utav mina vänner skrev till mig på FB häromdagen och frågade om jag ville komma in till stan och äta lunch med hennes, jag svarade då att jag hade Sigrid själv och att det inte passade så bra att ses för lunch då dottern inte vill sitta still längre stunder, men jag föreslog att hon kunde komma förbi efter jobbet eller att vi kunde ses en dag i nästa vecka när lillan ska vara med mormor och morfar.
    Hennes svar var " vad synd att du inte tycker att det är värt, nästa vecka är jag upptagen"
    Blir bara så ledsen att hon uppfattar det så, jag tycker att det är viktigt att träffa mina vänner men jag är trött och tung och tycker att lilltjejen måste få ha kul inte släpas runt på stan i högsommarvärmen.

ville bara skriva av mig antar jag

• Linslusen04

men har ett tips till dig ts.. förstår att du inte e så gla på din kompis å så.. näee.. helt förståerligt. mm..

men du ts, håll i dina vänner, så länge du har dem.. en dag kan dem va borta.. mm, mena bara det, att andra har inte vänner. så du ska va glad att du har vänner :)

låter säkert hårt, och lite klumpigt av mig. förlåt om du uppfattade som negativt(inte meningen isåf).. men jaa, jag hoppas du förstår vad jag mena =)

Svar på tråden så ledsen på min vän