• Anonym

min pappa, blärk.

jag är 22 år och bor hos min pappa i nuläget efter att ha brutit upp med min pojkvän, min pappa har träffat en tjej nyligen som är 10 är yngre än han. min pappa är alltså 40.
    en helg skulle jag åka till min mamma, men n-r jag kom dit var hon jätteförkyld så jag åkte hem igen. när jag kom hem kom jag på min pappa ha sex i sovrummet med sin nya tjej. då dörren stod på¨glänt kollade jag in. men dem la inte märke till mig. jag gick ut igen. ringde hem och sa att jag kom snart hem, för att mamma var sjuk.

min mamma och pappa var ganska unga när dem fick mig, jag har även en lillebror som är ett år yngre än jag. så min pappa ser rätt bra ut.

jag kan inte glömma synen jag såg. jag har till och med drömt om min pappa. det är sjukt. är jag helt koko i huvet, vad håller på och hända?? snälla ge mig råd? min kompis sa till mgi att flytta, "du kan ju inte vara kåt på din pappa".

• Svar på tråden min pappa, blärk.
  • snorkan

Vadå jag förstår inte?

tänder du på din pappa?

eller tyckte du bara att det var jobbigt att se dem ha sex med varandra? 

• Anonym (inget)

Inget onormalt i att personer har sex

• Anonym

Vadå,du menar att du är tänd på din pappa?

• Anonym
    Anonym skrev 2011-06-29 15:17:14 följande:

jag är 22 år och bor hos min pappa i nuläget efter att ha brutit upp med min pojkvän, min pappa har träffat en tjej nyligen som är 10 är yngre än han. min pappa är alltså 40.
    en helg skulle jag åka till min mamma, men n-r jag kom dit var hon jätteförkyld så jag åkte hem igen. när jag kom hem kom jag på min pappa ha sex i sovrummet med sin nya tjej. då dörren stod på¨glänt kollade jag in. men dem la inte märke till mig. jag gick ut igen. ringde hem och sa att jag kom snart hem, för att mamma var sjuk.

min mamma och pappa var ganska unga när dem fick mig, jag har även en lillebror som är ett år yngre än jag. så min pappa ser rätt bra ut.

jag kan inte glömma synen jag såg. jag har till och med drömt om min pappa. det är sjukt. är jag helt koko i huvet, vad håller på och hända?? snälla ge mig råd? min kompis sa till mgi att flytta, "du kan ju inte vara kåt på din pappa".

man kan inte rå för (kontrollera) sina drömmar. Drömmar är ett sätt för hjärnan att bearbeta det den har sett. KAn verka okonventionellt men det är ingen fara. Sen var det ju inte meningen att du skulle se det. Bara en olyckshändelse.
  • Anonym

det var ju inte meningen att se dem. dem visste ju inte att jag kom hem. och min pappa får ju ha sitt privatliv i fred.  jag har drömt om min pappa, undrar hur han ser ut där ner och så. sen när man  vaknar, mår man bara illa av det. varför drömmer jag om det? 

• nata5
    Anonym skrev 2011-06-29 15:17:14 följande:

Ja det är helt sjukt, du behöver annat att fantisera om, surfa en rejäl dos Internetporr och läs igenom några hundra grejor på sexnovell.se så du får huvet fullt av andra grejor.
  • Anonym (vuxen)

Jag tycker inte att du ska ta så allvarligt på det. Du sprang rakt på din pappa när han hade sex och det var en upprörande händelse för dig. Drömmar är till för att rensa ut en massa skräp ur hjärna, fine!

Själv har jag ett par gånger under livet t.o.m. drömt om att jag har haft sex med min pappa, vilket verkligen *ALDRIG* skulle komma för mig i vaket tillstånd. Har ett helt normalt, avspänt förhållande till min far.

• Anonym

Mitt ex drömde om att ha sex med sin morfar. Mådde också dåligt för det men det är trots allt bara en dröm. Se det som en mardröm ;)

• Anonym
    nata5 skrev 2011-06-29 15:35:41 följande:
    Ja det är helt sjukt, du behöver annat att fantisera om, surfa en rejäl dos Internetporr och läs igenom några hundra grejor på sexnovell.se så du får huvet fullt av andra grejor.
    tror du porr skulle hjälpa mig??? då kanske jag tänker på min pappa ännu mer????

jag skulle behöva en dos av sex själv kanske för att glömma.
  • Anonym

det jag bör göra är nog att komma ifrån min pappa ett tag. har en vecka kvar tills semestern.

Svar på tråden min pappa, blärk.