• Anonym

min pappa, blärk.

jag är 22 år och bor hos min pappa i nuläget efter att ha brutit upp med min pojkvän, min pappa har träffat en tjej nyligen som är 10 är yngre än han. min pappa är alltså 40.
    en helg skulle jag åka till min mamma, men n-r jag kom dit var hon jätteförkyld så jag åkte hem igen. när jag kom hem kom jag på min pappa ha sex i sovrummet med sin nya tjej. då dörren stod på¨glänt kollade jag in. men dem la inte märke till mig. jag gick ut igen. ringde hem och sa att jag kom snart hem, för att mamma var sjuk.

min mamma och pappa var ganska unga när dem fick mig, jag har även en lillebror som är ett år yngre än jag. så min pappa ser rätt bra ut.

jag kan inte glömma synen jag såg. jag har till och med drömt om min pappa. det är sjukt. är jag helt koko i huvet, vad håller på och hända?? snälla ge mig råd? min kompis sa till mgi att flytta, "du kan ju inte vara kåt på din pappa".

• Svar på tråden min pappa, blärk.
  • Anonym (inget)

Har du sökt proffessionell hjälp av någon psykolog el så?

• Joppelina
    Anonym (inget) skrev 2011-06-29 16:17:33 följande:
    Har du sökt proffessionell hjälp av någon psykolog el så?
    seriöst?

Ts: Drömmar är drömmar. Saker vi upplever blandas ganska rejält i en salig röra då. Jag har haft en period då jag drömt om min fd man som jag separerade ifrån för 11 år sen. Sexdrömmar, vi har skaffat barn osv osv och jag är skräckslagen av minnet när jag vaknar.

Att du såg din pappa ha sex med en tjej som bara är 8 år äldre än dej kanske är det din hjärna håller på att bearbeta i drömmarna. Må inte dåligt över detta. Drömmar kan man inte styra över.
  • Anonym
    Anonym (inget) skrev 2011-06-29 16:17:33 följande:
    Har du sökt proffessionell hjälp av någon psykolog el

tycker du jag ska göra det?
  • Anonym
    Joppelina skrev 2011-06-29 16:59:15 följande:
    seriöst?

Ts: Drömmar är drömmar. Saker vi upplever blandas ganska rejält i en salig röra då. Jag har haft en period då jag drömt om min fd man som jag separerade ifrån för 11 år sen. Sexdrömmar, vi har skaffat barn osv osv och jag är skräckslagen av minnet när jag vaknar.

Att du såg din pappa ha sex med en tjej som bara är 8 år äldre än dej kanske är det din hjärna håller på att bearbeta i drömmarna. Må inte dåligt över detta. Drömmar kan man inte styra över.

men det är äckligt att tänka så/drömma. man mår jag ju illa. jag har ju träffat tjejen som min pappa är tillsammans med. min kompis tycker jag ska fråga om "min pappa är bra i sängen".  hon har sjuk humor.
    hon menar att då vet hon att dem blivit påkomna. men varför ska dem veta det?
    det håller jag för mig själv.

har ringt till mitt ex idag, vi ska träffas i morgon, kanske han kan hjälpa mig att komma över det hemska....?????
  • Anonym (inget)
    Anonym skrev 2011-06-29 20:09:32 följande:
    tycker du jag ska göra det?
    Jag ställde en fråga.
  • Anonym (Gralfer)

Ni som säger sök proffesionell hjälp - stick!
    Man ska inte betala någon som ska säga åt dig att det är fel/rätt att känna på ett visst sätt.

Om det är så att du är attraherad av din far, SO WHAT? Du är inte den första, och absolut inte den sista som känner så.
    Men försök glömma det och släpp taget, det kommer du att göra med tiden.
    Flera tjejer har drömt om att ha sex med sin far, men det behöver inte betyda att du är kär i han eller kåt på han.  

• Anonym
    Anonym (inget) skrev 2011-06-29 20:21:23 följande:
    Jag ställde en fråga.
    men jag ska inte söka prof hjälp. tror jag klarade med hjälp av mitt ex. och "vettiga" personer här inne som ger bra råd.
  • Anonym (inget)
    Anonym (Gralfer) skrev 2011-06-29 20:25:31 följande:
    Man ska inte betala någon som ska säga åt dig att det är fel/rätt att känna på ett visst sätt.

Om det är så att du är attraherad av din far, SO WHAT? Du är inte den första, och absolut inte den sista som känner så.
    Flera tjejer har drömt om att ha sex med sin far, men det behöver inte betyda att du är kär i han eller kåt på han.  v
    Detta är ett dikussionsforum.ÄVen inlägg som inte ger en klappa på axeln som end el vill ha..även de inläggen är välkomna.Du bestämmer inte
    Detta är ett diskussionsforum.Då är även inlägg välkomna som kasnke inte alltid faller TS el dig i smaken
  • Anonym
    Anonym (Gralfer) skrev 2011-06-29 20:25:31 följande:

Flera tjejer har drömt om att ha sex med sin far, men det behöver inte betyda att du är kär i han eller kåt på han.  
    så du menar att jag inte är den första, fast det känns så.
    jag vill inte ha sex med honom, det är verkligen äckligt och incest. fast drömmarna säger annat-..
  • Anonym

Har du hört talas om ojdipus? Alla män drömmer om en kvinna som påminner om deras mor och alla kvinnor om män som... Inget konstigt, släpp detta och gå vidare kvinna! ;) Gör ingen stor sak av det. Blir bara jobbigare för dig själv!

Svar på tråden min pappa, blärk.