• Anonym

min pappa, blärk.

jag är 22 år och bor hos min pappa i nuläget efter att ha brutit upp med min pojkvän, min pappa har träffat en tjej nyligen som är 10 är yngre än han. min pappa är alltså 40.
    en helg skulle jag åka till min mamma, men n-r jag kom dit var hon jätteförkyld så jag åkte hem igen. när jag kom hem kom jag på min pappa ha sex i sovrummet med sin nya tjej. då dörren stod på¨glänt kollade jag in. men dem la inte märke till mig. jag gick ut igen. ringde hem och sa att jag kom snart hem, för att mamma var sjuk.

min mamma och pappa var ganska unga när dem fick mig, jag har även en lillebror som är ett år yngre än jag. så min pappa ser rätt bra ut.

jag kan inte glömma synen jag såg. jag har till och med drömt om min pappa. det är sjukt. är jag helt koko i huvet, vad håller på och hända?? snälla ge mig råd? min kompis sa till mgi att flytta, "du kan ju inte vara kåt på din pappa".

• Svar på tråden min pappa, blärk.
  • Anonym (tja)

Du såg två människor ha sex. Du kände dig lite tänd av det. Inget ovanligt, det är ju så porr funkar. Den ena råkade bara vara din far. Det är inte honom du tänder på, det var situationen du såg.

Drömmar är bara drömmar. Jag har drömt att jag haft sex med min far, min bror och mina kollegor. Man känner sig ju lite äklad när man vaknar, men man kan ju drömma det mesta.

• Anonym (Gralfer)
    Anonym skrev 2011-06-29 20:31:20 följande:
    så du menar att jag inte är den första, fast det känns så.
    jag vill inte ha sex med honom, det är verkligen äckligt och incest. fast drömmarna säger annat-..
    Du är långt ifrån den första. Som någon skrev så är det vanligt att killar drömmer sexuella drömmar om sin mor eller om någon som påminner om henne. Och tvärtom för tjejer. Det behöver inte betyda att du vill eller ska ha sex med din far.
    Situationen du såg triggade upp en del. Om du inte känt så här, eller haft dessa drömmar INNAN situationen, då vet du hur det ligger till och varför du känner som du gör. Just för att du såg din far ha sex. 
  • Anonym (j)

Jag vill bara säga: Absolut inget konstigt, sluta stressa upp dig över detta. Man blir kåt av allt möjligt - och speciellt av att se två personer knulla. 

• Philipsson

Egentligen vore det heller inget fel i att ni låg med varandra. Ni är ju båda vuxna och ansvariga för era handlingar.

Jag tror att om några år så kommer vi att se även äktenskap mellan familjemedlemmar. Likadant blir det säkert med polygama äktenskap där 3 eller fler ingår äktenskap.

För 20 år sen, vem hade kunnat föreställa sig att två kvinnor/två män kunde ingå äktenskap. Det är idag ett faktum. Likadant blir det säkert med incestuösa och polygama äktenskap. Ytterligare ett tabu som försvinner helt enkelt.

• snorkan
    Philipsson skrev 2011-06-30 16:18:20 följande:
    Egentligen vore det heller inget fel i att ni låg med varandra. Ni är ju båda vuxna och ansvariga för era handlingar.

Jag tror att om några år så kommer vi att se även äktenskap mellan familjemedlemmar. Likadant blir det säkert med polygama äktenskap där 3 eller fler ingår äktenskap.

För 20 år sen, vem hade kunnat föreställa sig att två kvinnor/två män kunde ingå äktenskap. Det är idag ett faktum. Likadant blir det säkert med incestuösa och polygama äktenskap. Ytterligare ett tabu som försvinner helt enkelt.
    fast 2 män eller 2 kvinnor är ju en väldig skillnad jämfört med sina närmaste släktingar.

har svårt att tro att det någonsin kommer att bli accepterat att ex pappan sätter på sina barn.

Det är riktigt sjukt oavsett omständigheter! 
  • Philipsson
    snorkan skrev 2011-06-30 20:01:54 följande:
    fast 2 män eller 2 kvinnor är ju en väldig skillnad jämfört med sina närmaste släktingar.

har svårt att tro att det någonsin kommer att bli accepterat att ex pappan sätter på sina barn.

Det är riktigt sjukt oavsett omständigheter! 
    Rent subjektivt kan du ju tycka det. Det tycker jag också f.ö. Å andra sidan tycker jag att det är sjukt att två män knullar varann i röven också.

MEN, nu talar vi inte om personliga uppfattningar. Frågan är varför det ska vara förbjudet. Det brukar ju talas om att det viktiga är att det viktiga är att det sker av fri vilja. Nå, varför skulle inte en vuxen man och hans dotter kunna gifta sig? Och vidare, varför inte en kvinna och hennes dotter?
  • snorkan
    Philipsson skrev 2011-06-30 20:10:23 följande:
    Rent subjektivt kan du ju tycka det. Det tycker jag också f.ö. Å andra sidan tycker jag att det är sjukt att två män knullar varann i röven också.

MEN, nu talar vi inte om personliga uppfattningar. Frågan är varför det ska vara förbjudet. Det brukar ju talas om att det viktiga är att det viktiga är att det sker av fri vilja. Nå, varför skulle inte en vuxen man och hans dotter kunna gifta sig? Och vidare, varför inte en kvinna och hennes dotter?
    för att någonstans måste man ju sätta gränsen.

att 2 män knullar (som inte är släkt) skadar ingen. dessa 2 kan tom vara normal.

men att ha sex med sina barn och föräldrar, kan aldrig bli normalt.

Det är inte meningen, och om ett barn föds i detta äckelsex så blir det en inavlad unge, som med stor sannorlikhet inte blir normal.

man avråder att djur inte ska  avlas på inavel, och samma gäller människor.

sedan om man inte har för avsikt att skapa ett barn tycker jag inte spelar någon roll, att knulla med sina barn eller föräldrar är riktigt sjukt.....tycker för övrigt att kusin gifte är äckligt!

• Welma

Du har alltså drömt om det, som när du sover?

Du inser väl att du inte kan kontrollera dina drömmar?

• Anonym
    Anonym (j) skrev 2011-06-30 16:14:24 följande:
    Jag vill bara säga: Absolut inget konstigt, sluta stressa upp dig över detta. Man blir kåt av allt möjligt - och speciellt av att se två personer knulla. 
    Jo, det håller jag med. Men när det är ens förälder så är det äckligt. Jag förstår att han har ett sexliv. Jag nekar honom inte det.
    Det har gått ett par dagar nu sen det hände, den där "drömmen" är fortfarande kvar,.
  • Anonym
    Philipsson skrev 2011-06-30 16:18:20 följande:

Även om man har drömt snuskigt om min pappa, kommer jag aldrig sjunka så lågt att ligga med honom, jätte äckligt.!!!!!!
  • captainmikael
    Anonym skrev 2011-06-29 15:17:14 följande:

jag är 22 år och bor hos min pappa i nuläget efter att ha brutit upp med min pojkvän, min pappa har träffat en tjej nyligen som är 10 är yngre än han. min pappa är alltså 40.
    en helg skulle jag åka till min mamma, men n-r jag kom dit var hon jätteförkyld så jag åkte hem igen. när jag kom hem kom jag på min pappa ha sex i sovrummet med sin nya tjej. då dörren stod på¨glänt kollade jag in. men dem la inte märke till mig. jag gick ut igen. ringde hem och sa att jag kom snart hem, för att mamma var sjuk.

min mamma och pappa var ganska unga när dem fick mig, jag har även en lillebror som är ett år yngre än jag. så min pappa ser rätt bra ut.

jag kan inte glömma synen jag såg. jag har till och med drömt om min pappa. det är sjukt. är jag helt koko i huvet, vad håller på och hända?? snälla ge mig råd? min kompis sa till mgi att flytta, "du kan ju inte vara kåt på din pappa".

Skaffa en annan äldre karl, pappa kan du kanske tänka på då ?
  • Anonym
    captainmikael skrev 2011-07-05 21:00:02 följande:
    Skaffa en annan äldre karl, pappa kan du kanske tänka på då ?
    jag vill inte ha en äldre karl. dessutom tänker jag inte på min pappa mer på det sättet.
Svar på tråden min pappa, blärk.