Inlägg från: Philipsson |Visa alla inlägg
  • Philipsson

min pappa, blärk.

Egentligen vore det heller inget fel i att ni låg med varandra. Ni är ju båda vuxna och ansvariga för era handlingar.

Jag tror att om några år så kommer vi att se även äktenskap mellan familjemedlemmar. Likadant blir det säkert med polygama äktenskap där 3 eller fler ingår äktenskap.

För 20 år sen, vem hade kunnat föreställa sig att två kvinnor/två män kunde ingå äktenskap. Det är idag ett faktum. Likadant blir det säkert med incestuösa och polygama äktenskap. Ytterligare ett tabu som försvinner helt enkelt.

• Philipsson
    snorkan skrev 2011-06-30 20:01:54 följande:
    fast 2 män eller 2 kvinnor är ju en väldig skillnad jämfört med sina närmaste släktingar.

har svårt att tro att det någonsin kommer att bli accepterat att ex pappan sätter på sina barn.

Det är riktigt sjukt oavsett omständigheter! 
    Rent subjektivt kan du ju tycka det. Det tycker jag också f.ö. Å andra sidan tycker jag att det är sjukt att två män knullar varann i röven också.

MEN, nu talar vi inte om personliga uppfattningar. Frågan är varför det ska vara förbjudet. Det brukar ju talas om att det viktiga är att det viktiga är att det sker av fri vilja. Nå, varför skulle inte en vuxen man och hans dotter kunna gifta sig? Och vidare, varför inte en kvinna och hennes dotter?
Svar på tråden min pappa, blärk.