Inlägg från: Anonym (........---) |Visa alla inlägg
  • Anonym (........---)

min dejt frågar aldrig om mina barn?

Jag hade nog varit mer misstänksam mot den första daten. Varför var han så intresserad av dina barn? Jag tänker att han frågade för att ställa sig in hos DIG och inte på grund av ett eget genuint intresse av barnen.

En kille som inte har egna barn blir nog inte så intresserade av dina barn förrän han själv har fått en egen relation till dem.

• Anonym (........---)
    Anonym skrev 2011-07-01 22:44:31 följande:
    Varför kan inte en kille vara barnkär? Han kanske längtar efter barn och tycker det är toppen att hans tjej har barn. Varför skulle det vara konstigt?

Jo då, en kille kan mycket väl vara barnkär och längta efter barn. Men många människor lär sig att säga de rätta sakerna när de dejtar. Den första killen kan ha varit helt ärlig i sitt intresse. Men av de båda killarna så hade jag varit mer misstänksam mot den första. Helt enkelt för att det verkar lite fejkat att vara så väldigt intresserad av människor man ännu inte känner.

• Anonym (........---)
    Anonym skrev 2011-07-02 07:29:17 följande:
    Men herregud, vad du är misstänksam! Om man dejtar någon så är det v äl klart att man visar intresse för dennes familj, det är inget konstigt, speciellt inte om man är barnkär. Har man inte så mycket erfarenhet av barn, så ligger man lite lågt i början. Två olika personer, helt normalt båda två.

Ska man vara misstänksam mot allt, så blir det nog inget förhållande överhuvudtaget.
    "Mer misstänksam" behöver inte betyda särskilt misstänksam alls. Men nu jämförde hon ju tvåan med ettan för att ettan sa alla perfekta saker. Då påpekar jag att jag föredrar såna som tvåan.
Svar på tråden min dejt frågar aldrig om mina barn?