• Fru Brastad

Vad e det roligaste din respektive sagt/gjort i sömnen

Jag kan börja=)

Min man plockade upp sin klockradio när den ringde på morgonen,höll den som en telefon till örat och svarade tjeckt

Ja det e Jonas

Tror du jag dog av skratt!!??

Svar ja.

Nu e det eran tur.

• Svar på tråden Vad e det roligaste din respektive sagt/gjort i sömnen
  • Michaela1

Precis efter att jag träffat min sambo pratade han i sömnen en natt. Han är lastbilschaufför kan tilläggas. Vaknar av att han säger "Det här är inte bra" lite upprört, jag frågar han vad han menar och då vaknar han och berättar att han drömde att han körde på e4an utanför Linköping och det stod en bil och bytade däck.

För ett par månader sedan när jag var gravid vaknade jag av att han kände på min bröstkorg efter något. Jag frågade då vad han gjorde varpå han svarade "Meh du är ju inte blöt". Jag svarade då att nej varför skulle jag vara det? Då vaknade han och han hade drömt att jag hade hällt ett helt glas vatten över mig.

Nu när vi fått barn har jag vaknat ett par gånger före honom och då har han bullat upp täcket på magen så det ser ut som bebisen ligger hos honom och han ligger och klappar täcket som om han klappade bebisen i rumpan. Till saken hör att hon har aldrig sovit i vår säng!!!

Min sambo pratar ofta i sömnen när han är väldigt slutkörd och jag har alltid lika roligt åt honom :)

• Jess86

Min sambo var väldigt trött en kväll och skulle ta med sin mobilen till sänkanten som var inställd på väckning.
    När jag senare ska gå och lägga mig frågar jag varför han har hushållsrullen bredvid sängen?!
    Han hade alltså tagit med sin hushållsrullen och lämnat mobilen i vardagsrummet!
    Då är man trött!

• denlilafamiljen

Vet inte om detta är så roligt, 
    men min kille sätter sej upp i sömnen kollar på mej, tar tag i min han stoppar min lillfinger i hans mun och börjar bita, han vägrade slutat bita gjorde jätte ont, försökte få loss fingret men gick ej! sen hade jag ett blå märke där och kunde knappt röra fingret Flört

• Hejs

bodde för många år sedan på internat och delade rum med en kompis, våra pojkvänner brukade också sova över där.
    en natt vaknar kompisens pojkvän av att hon och jag ligger och pratar med varandra i sömnen, vi pratade om lite allt möjligt, om folk vi kände och han tycker det det är så galet roligt och kan ju desuutom inte sova när vi ligger o babblar, så han sitter på sängkanten och bara skakar av skratt. plötsigt vänder vi oss båda mot hono och börjar skälla ut honom för att han är äcklig och att om han nu måst sitta och runka kan han ju gå till ett annat rum, vi sover alltså båda fortfarande.  nästa morgon kom vi inte ihåg nåt annat av vår nattliga diskussion utom att kompisens pojkvän suttit på sängkante och runkat. Han höll på att storkna av skratt när han berättade om vad vi haft för oss på natten, han var helt fascinerad av att vi pratat TILLSAMANS i sömnen i över två timmar dessutom.

• MammaPlutt
    Hejs skrev 2011-11-08 10:22:37 följande:
    bodde för många år sedan på internat och delade rum med en kompis, våra pojkvänner brukade också sova över där.
    en natt vaknar kompisens pojkvän av att hon och jag ligger och pratar med varandra i sömnen, vi pratade om lite allt möjligt, om folk vi kände och han tycker det det är så galet roligt och kan ju desuutom inte sova när vi ligger o babblar, så han sitter på sängkanten och bara skakar av skratt. plötsigt vänder vi oss båda mot hono och börjar skälla ut honom för att han är äcklig och att om han nu måst sitta och runka kan han ju gå till ett annat rum, vi sover alltså båda fortfarande.  nästa morgon kom vi inte ihåg nåt annat av vår nattliga diskussion utom att kompisens pojkvän suttit på sängkante och runkat. Han höll på att storkna av skratt när han berättade om vad vi haft för oss på natten, han var helt fascinerad av att vi pratat TILLSAMANS i sömnen i över två timmar dessutom.
    HAHAHAHA! BÄSTA!!! x)
  • cj2

Första gången vi sov ihop kunde jag inte riktigt somna, men precis efter han somnade så sa han :"Två resväskor och ett paraply"  jag låg och fnissade rätt gott den natten.

En annan sak han har börjat göra, typ varje natt är att lägga sin arm i mitt ansikte, ibland smyger han dit den försiktigt och ibland smäller han armen i ansiktet på mig.  

Svar på tråden Vad e det roligaste din respektive sagt/gjort i sömnen