• Fru Brastad

Vad e det roligaste din respektive sagt/gjort i sömnen

Jag kan börja=)

Min man plockade upp sin klockradio när den ringde på morgonen,höll den som en telefon till örat och svarade tjeckt

Ja det e Jonas

Tror du jag dog av skratt!!??

Svar ja.

Nu e det eran tur.

• Svar på tråden Vad e det roligaste din respektive sagt/gjort i sömnen
  • fair

En period hick han i sömnen nästan varje natt, så om jag vaknade när han var på väg att gå så frågade jag alltid vad han skulle höra. Gå på toa var standardsvaret. Men en natt kom han inte och la sig. Han hade somnat i soffan :P

• fair

Nyaste var en av de roligaste. Jag vaknade av att han var på toa och när han kom tillbaka till sovrummet så hade han inte släckt i hallen (vi sover med öppen dörr för att höra om dottern vaknar). Jag bad honom släcka men han VÄGRADE. Men Jonas släck lampan då så jag kan sova!! Då fick jag till svar: Men för helvete Frida! Jag ska ju för fan jobba snart!!! Klockan var 02 på natten :P han började 7. När jag sa som det var så sa han helt yrvaket; 02? Sen snarkade han innan han landat på kudden :P Han pratar ofta i sömnen om att skruva, kolla på bildelar, om jag sett skiftnyckeln osv. Gud så jag skrattat åt hans nattliga bravader!!!

• Karalove

Plötsligt slog han upp ögonen och utbrast: "Min mormor har rekord i sex med Jamesbondar!" LOL!  WTF!

• Plektrum

Min sambo:

"*Mummel... Mera/flera pixlar!" Försökte han köpa kamera kanske?

"Hyundai dårå... Hyundai är bättre dårå... Jag tar den dårå... Ta bort reg-skylten dårå, eller NEJ! Det går ju inte..." 

Mammas sambo:

Går ut i köket och kommer tillbaka till sovrummet.

- Är du arg på mig?!
    - Näe..
    - Men är det inte du som gjort det där i sanden?!
    - Näe, jag har varit här hela tiden, och du med.
    - Ja FYSISKT ja!

Visade sig senare att han drömt att han levde på romartiden.

En natt låg han och babblade så att mamma tröttnade och röt åt honom att vara tyst. Vilket han är i några sekunder och sen kommer ett förtjust "Vad sur hon blev då!"

Jag själv, någongång mellan 1990-1993 då jag gick hos dagmamma. Sov med mormor i hennes säng. Sätter mig käpprak upp i sängen mitt i natten och ropar "Carmen?! Carmen?!.. Åh, där är du ju.." och sen lagt mig ned igen.

En natt när jag var lite äldre vaknade jag och tyckte sängen kändes konstig. Efter ett tag inser jag att jag inte har några kuddar, och att jag har dragit på mig underlakanet. Kuddar och täcken hade kastats ned på golvet.

• mamytotwo

Detta är inget min sambo har gjort utan detta har jag gjort helt själv. Jag var hemma hos min halsyster och hennes mamma. Vi hade varit ute och festade och vart lite på lyset. Jag sov som vanligt i bara bh och trosor. Helt plötsligt hade jag vaknat, gått in i hennes mammas och sambos sovrum och börjat rota i en låda full med lampor som dom hade. Tror det var hennes mor som vaknade först och tänder lampan. Där står jag endast i underkläder och gräver. Efter det gick jag in på toan och var där en stund. Till söut kom jag ut och min syster frågade vad jag gjorde. Då sa jag: uppdrag sova och så gick jag och la mig. Skäms än idag kan jag säga :)

• nokz

Måste ju berätta om nånting jag utsatte min stackars sambo för. Jag är väldigt engagerad när jag ser film, men sen såg vi trolljägarna, en norsk skitfin enligt mig, jag klagade genom hela filmen osv och sen på natten hade mannen vaknat av att jag ruskat honom och när jag väl fått liv i honom hade jag viskat "troll" Annars har jag skickat honom med flyg kors och tvärs (är resesäljare på flygbolag och ibland är de rätt intensivt xD)

• hanniie87

haha en tidigare "sovkompis" till mig skriker rätt ut på  morgonen "Vafan, VAFAN! vem fan är det som har dreglat på min kudde?!" sen hör man bara en snarkning och vi fortsätter sova..

Va tvungen att berätta de för han och han bara asgarvade åt va han sa (läs: skrek) i sömnen :P

• Tidvis

Detta är det inte min sambo som gjort, utan jag, och särskilt roligt var det inte heller. Då iaf

Jag vaknar av att sambon drämmer igen sovrumsdörren, arg som ett bi, med täcke och kudde under armen för att gå och sova på soffan. Jag fattar ingenting! Följer efter och frågar vad tusan som är fel? Lägg av! Gå och lägg dig får jag till svar. Då han verkligen är arg så struntar jag i det för tillfället och går in i sovrummet igen och undrar vad fan som flugit i honom!

Vi pratar om det nästa dag, det visar sig att han gick å la sig, håller om mig. Jag säger, sluta! Sätter mig upp i sängen och förklarar att jag vill inte att du tar på mig! Jag tycker inte om dig mer. Jag sitter upp, ögonen öppna och allt. Han frågar lite vad det är, jag säger typ att jag hatar dig, vill inte ha dig mer bla bla bla. Sen efter mycket hat från min sida stormar han ut. Han trodde jag va vaken å gjorde slut.. Stackarn

Svar på tråden Vad e det roligaste din respektive sagt/gjort i sömnen