• Anonym

ellos!!!

handlar ni på ellos???
    är det bra kläder ?
    handlar ni på faktura eller konto?
    hur får man hem det man köper?
    posten eller hem i brevlådan??
    konto? hur mycket har ni i skyulder?

• Svar på tråden ellos!!!
  • Anonym

Jag har handlat på ellos med tyvärr är företaget oerhört oseriöst. De skickar t.ex ut reklam trotts att jag efter flera påtryckningar sagt att jag inte vill ha det (det är olagligt att skicka ut adresserad reklam om man säger att man inte vill  ha det). Jag beställde även några möbler där ifårn och då stod det att frakten var 0 kr (det stod det uttryckligen) när jag sedan fick bekräftelsen så var frakten helt plötsligt 1300 kr (vilket var typ dubbelt mot vad det jag hade beställt kostade) Jag ringde och påpekade detta och det enda hon kunde göra var att ta bort beställningen. Jag mailade och påpekade vad som hade hänt och tyckte att de skulle stå sitt kast då det även här har begåtts ett lagbrott då man inte får lägga på frakten i efterhand (självklart kan det ha blivit ett fel men jag fick inte ens svar på det mailet). Det sista jag beställde där ifrån var ett tyg som visade sig vara helt "vint" och därför inte gick att använda. Jag har tottalt tappat förtroendet för dem och skulle aldrig mer beställa där ifrån. Jag har tagit bort mig som kund ifrån dem (vilket är det enda som faktiskt gick ganska snabbt och smärtfritt) och då är jag ändå uppväxt med kläder från ellos, men måttet blev rågat om och om igen och jag lessnade tillslut...
    Kläderna är det nog dock inget fel på och de levereras till närmsta postutlämningsställe om jag mins rätt... 

Svar på tråden ellos!!!