• Jille

Tjäna pengar

Hej jag och min familj håller på sparar till resa, vi vill spara ihop 60 000 vi har kommit en bit på vägen 16 000. Och vi vill ha sparat färdigt i december.
    Vi har väll inte så fet inkomst igentligen, jag studerar heltid medans min fru är mamma ledig.
    Vi säljer en del på tradera för att få lite extra pengar men jag behöver mer tips på hur man kan få in lite extra klirr i kassan :)

Vi kommer att flytta snart till ny stad och i o med det så är det lite svårt att skaffa extrajobb.
    Alla ideer ni har mottages varmt ! :)

• Svar på tråden Tjäna pengar
  • Jille
    hummelgard skrev 2011-07-15 20:18:37 följande:
    Säg upp tidningen och om frugan MÅSTE ha tidning - kör på provprenumerationer. Svd, lokaltidning och DN kan man växla mellan. Lovar att du har tidning minst halva året iallafall då för mindre än halva priset.
    vi har inga tidningar med tack för tipset :D
  • Jille
    hummelgard skrev 2011-07-15 19:00:56 följande:
    Måste bara fråga en sak - har du nappat på nån av ideérna som alla har gett dig ? Jag men framförallt andra här har ju kommit med förslag och skulle vara kul att höra hur du tänkt.
    hm ne jag har kollat lite förut på sådana där sidor man kan tjänar pengar på om man skriver men det verkar vara sjukt mycket jobb sen får man ut 1 kr i slutändan, jag litar inte riktigt på sådanna sidor.

Tävlingar kan man ju prova, jag har deltagit förut men då fick jag massa spammejl så kanske vore ide att skaffa en extra mail.

Jag har lite släkt som hälsar på i staden för tilllfället så har fullt upp sen hade jag ca 20 auktioner ute på tradrera som har slutat och håller på slutar. För mig just nu så är tradera riktigt bra inkomskälla
  • Jille
    hummelgard skrev 2011-07-15 14:23:39 följande:
    Av de svar du skriver så kan jag iallafall kanske spara nån krona åt er.