Inlägg från: bastardized |Visa alla inlägg
  • bastardized

Var det rätt att skjuta katten?

education skrev 2011-07-09 15:42:18 följande:
    Intressant svar. Avslöjar intelligensnivån i hela ditt resonemang.
  • bastardized
    education skrev 2011-07-09 16:10:36 följande:
    bastardized och Sömnstört
    Ingen risk att känna sig dum i den här tråden i alla fall..

Byggde på självförtroendet bra faktiskt :)  Man blir dock en aning bestört över att vissa inte har förmågan att förstå enklaste logik och dessutom tycker jag väldigt synd om deras grannar.
  • bastardized
    finskaflikkan skrev 2011-07-09 16:20:59 följande:
    Har nån av er hund härinne då? Plockar ni upp skiten efter denna? 
    För de tycker jag e värre än kattskit i rabatterna.
    Visst kattpiss e de värsta som finns, helt klart! Har 3katter så jag vet. :-/
    Och skulle nån av våra katter pissa ner någons stolsdynor skulle jag självklart betala nya.
    Men jag behöver ivf inte oroa mig för nåt sånt längre för nu e allihop innekatter!  

Men har nyligen skaffat hund... Och hon skiter ju typ 5ggr om dagen knaske? Och ivf jag plockar upp efter henne... inte många som gör här där jag bor iaf... Off topic så in i hel**te... skit som skit... 

Ja jag har 2st och plockar alltid upp efter dem.
  • bastardized
    education skrev 2011-07-09 16:24:42 följande:
    Måste man plocka upp efter hunden? Varför då? Det smälter väl bort nu när det är så soligt?

:)
  • bastardized
    honkie skrev 2011-07-09 17:10:20 följande:

nej. jag blir bara så glad av att retas med bittra männisor som bara kan gnälla och klaga över allt de inte tycker om.
    studierna är klara.  

Då borde du läsa upp dina betyg!
     Varför folk som tycker något per automatik är bittra är ytterligare en obegåvad slutsats från din sida.
  • bastardized
    honkie skrev 2011-07-09 17:18:52 följande:

men va?
    vad har mina betyg med detta att göra? man kan inte ens läsa upp universitetsbetyg, man kan gå om kursen eller skriva nya uppsatser. men jag förstår inte varför mina betyg tas upp... och du snackar om logik? på riktigt???

du är inte per automatik bitter. men du tycker det känns värt att spendera tid i en tråd där du endast vill få fram att katter som är på fri fot ska avlivas... jag vet inte, du kanske inte är bitter, du kanske bara är trött på livet.

Vi har redan konstaterat att du bor i den nedslitna förorten och din avundsjuka inför de som har resurser att bo bättre eller helt enkelt bryr sig om sin närmiljö är avslöjad i ett tidigare inlägg av dig.

Jag kan garantera att jag lever ett mycket rikt liv på oerhört många fler sätt än du kan föreställa dig, du är välkommen hem till mig om du betvivlar detta.

Dessutom skall du skita i vilka trådar jag väljer att lägga mitt engagemang i.     

• bastardized
    Buster78 skrev 2011-07-09 17:56:06 följande:
    eller oxå går vi tillbaka till det som tråden VERKLIGEN handlar om......inte kattägarens ansvar utan om det va rätt att skjuta katten eller inte!!

Det kan vi göra.
  • bastardized
    honkie skrev 2011-07-09 18:01:42 följande:
    du svarade inte på var du sett att jag skrev om min avundsjuka.

så du menar att jag aldrig har kapacitet att skaffa mig villa, SUV, två hundar och märkeskläder. tror du verkligen att du är så sällsynt? jag har redan 3 av de nämnda sakerna (vi valde katter ist.) och jag har inte ens börjat min karriär...
    men självklart kan jag tänka mig att en självgod jäkel blir på gott humör när någon blir avundsjuk över hans "resurser".    

javisst. jag kan ta mina pokemonkort (särskrev du verkligen det? mr. resurs) så kan du ta dina spörsmål och cigarrer så kan vi leka farfar och barnbarn.  
    Jag är ganska ointresserad av vad du har och du glömmer att det var du som tog upp detta till bordet.

Ja jag särskrev och det händer ofta pga av slarv,tack för att du påvisade detta.

Du får gärna fortsätta detta via pm om du vill ?     
  • bastardized
    honkie skrev 2011-07-09 18:15:52 följande:
    "Vi har redan konstaterat att du bor i den nedslitna förorten och din avundsjuka inför de som har resurser att bo bättre eller helt enkelt bryr sig om sin närmiljö är avslöjad i ett tidigare inlägg av dig.
    Jag kan garantera att jag lever ett mycket rikt liv på oerhört många fler sätt än du kan föreställa dig, du är välkommen hem till mig om du betvivlar detta."

38 bast och redan senil?
    eller så särskrev du för att du inte har lärt dig bättre?
    ska fundera på det där pm:et.
    ursäkta den stora skriften.
    nu ska jag flyga till bahamas i min g6.    
    Lycka till och försök att jobba med ditt mindervärdeskomplex.

Ja skicka gärna pm och inbjudan kvarstår så skall jag visa dig vad man kan skapa i livet trots att man särskriver ibland.   
  • bastardized
    Verum skrev 2011-07-09 18:17:18 följande:
    Var inte så blygsam nu Buster78, det var ju ett jättebra tips. Har du några fler? För övrigt får inga barn plats under vår trapp.
  • bastardized
    honkie skrev 2011-07-09 18:29:16 följande:

mindervärdeskomplex? kommer det från killen som kör stora bilar, köper dödliga vapen och skaffar världens största jävla åbäken till hundar?
    om du bor kvar i halland så skippar jag inbjudan. 

Jag har plats och möjligheter till det, du har det inte.

Ja jag bor kvar i Halland, välkommen. 
  • bastardized
    honkie skrev 2011-07-09 18:35:26 följande:

ja med mindervärdeskomplex har man all plats i världen.
    Ytterligare ett inlägg som osar av avundsjuka och ilska över ditt eget misslyckande.Jag tror detta är synnerligen tråkigt för de andra som vill ventilera det tråden handlar om att läsa så jag ber dig om att använda pm för att prata ut om dina bekymmer alt komma att besöka mig.
  • bastardized
    honkie skrev 2011-07-09 18:40:59 följande:

jag tycker det är roligare att jävlas med dig öppet ;)
    Det har jag insett för längesedan, dock tror jag du missuppfattar vad jag uppfattar vara att jävlas.
  • bastardized
    honkie skrev 2011-07-09 18:48:09 följande:

och ändå insisterar du på att jag ska PM:a?
    din uppfattning är helt riktig... enligt dig. 

Du får mycket gärna fortsätta "jävlas" med mig via pm då tråden handlar om annat.

• bastardized
    education skrev 2011-07-09 21:56:10 följande:
    Piss-off? Vilket lustigt sammanträffande. Ska kolla på det.
  • bastardized

Sömnstörd och education, ni förgyller min afton med era briljanta och begåvade inlägg.Tack!

Svar på tråden Var det rätt att skjuta katten?