• Lind a

    Hur kan man vara så ointresserad av sina barnbarn?

    Det är min mamma med tyvärr, ses Max 5 ggr per år... Har inte sett henne sen i November förutom en gång på stan. Vi pratar iaf 1-3 ggr per månad, men totalt ointresserad. De kallar henne inte ens mormor.

  • Lind a

    Min mamma var bra så länge jag bodde hemma. Flyttade som 18 åring. Hon blev sambo med en ny, fick en lillebror. När jag var 20, jag försökte vara där så mycket ja kunde. Ställa upp och få en bra relation men det rann ut i sanden då det sällan passade när jag ringde eller kom förbi. När jag berättade att jag var gravid fick jag höra att det var tragiskt och att hon skämdes för jag hade bara varit ihop med killen ett halvår. Träffade henne i en butik då hon bad mig dra in magen och sluta köpa större kläder för magen inte kunde synas (vecka 15). Hon sa att hon inte skulle ställa upp. Men ändå skulle hon vara först på Bb och var hos oss ngt ggr i början och verkade tycka att det var mysigt. Sen stod vi i en butik och en bekant kom fram och pratade om att hon var mormor då vart hon vit i ansiktet och talade om att hon var gör ung för att vara mormor. Barnen kallar henne bara vid namn. Vi ses väldigt sällan som sagt. Hon grattar mig knappt, barnen bara när de fyllde 2 och 4 men inte innan. Gav paket i dörren bara...

Svar på tråden Hur kan man vara så ointresserad av sina barnbarn?