Inlägg från: ButterFly333 |Visa alla inlägg
  • ButterFly333

Någon som har blivit bedragen under graviditet?

Jag undrar om nån här är i samma sits som jag? Min man va otrogen i v. 25, hade inget förhållande men hade sex med henne ett antal gånger. jag har mått jätte dåligt sen dess, kan bara inte glömma eller lita på honom. jag va på väg att skicka iväg skilsmässohandlingarna men han övertalade mig att stanna kvar. Förhållandet är inte bättre men vill ta en sak i taget. Bebisen kommer om 1 vecka och allt känns så jobbigt. Finns det någon med samma erfarenhet? Hur har det gått med allt?
    Nyfiken.

• Svar på tråden Någon som har blivit bedragen under graviditet?
  • ButterFly333

Nu känns det verkligen ensamt. Är det ingen som vill svara?

• ButterFly333

Tack för svaret Malmötjejen! Det var snälla ord du dela med dig. Jag ser bara fram emot att föda och bli av med mina hormoner som gör mig så känslosam. Man är ju så annorlunda under en graviditet, har så lätt att tycka synd om sig själv.

• ButterFly333

Vi har gått på famråd. 2 ggr, men han var inte lika villig som jag, så jag tyckte det fick räcka. Jag har pratat med många om det här och får stöd men i slutändan är det ju mitt val, det är jag som kommer att vara ensam med 2 barn, det är jag som aldrig kommer att glömma det han har gjort och dessutom gjorde han det när jag var gravid. Jag trodde ALDRIG att det här skulle hända mig. Jag vet inte om jag kan leva med det här och jag vet inte om jag kommer att lita på honom igen. Han har förstört allt som betyder nåt i ett förhållande.

Svar på tråden Någon som har blivit bedragen under graviditet?