• Dopeys

utan underkläder

lejon 789 skrev 2011-07-11 02:05:30 följande:
    Jag tycker att det är väldigt sexigt när min fru någon gång går utan trosor under kjolen och sååå sexigt när hon inte har bh under en tröja hemma (stora bröst). För egen del tycker jag att det är väldigt skönt och lite upphetsande att gå utan kalsonger när jag har shorts nu på sommaren. Men jag är ju skamlös

Kan bara hålla med...
  • Dopeys

Kör ibland utan kalsonger under byxorna. Tror i min enfald att det är eggande att inte mötas av något hinder när hon drar ner gylfen...

• Dopeys
    Ermenegildo skrev 2012-09-28 12:13:16 följande:
    I alla fall aldrig när jag flyger. Flygkapare brukar be gisslan ta av sig brallorna ner till anklarna för att snabbt få lite koll på dem. Då vill man inte bli avslöjad med att "köra grekiskt". Tål att tänkas på!
    It's still written in the scars on our hearts We're NOT broken Just bent

Är kanske tvärtom en bra idé då de flesta flygare är fundamentalister av något slag och det skulle få dem att tappa sitt mål...
  • Dopeys
    Ermenegildo skrev 2012-09-28 12:54:51 följande:
    Du menar att de skulle stå som förstenade med tom blick och gapande mun och bara stirra på min kompis medan övriga lätt kunde övermanna dem? Låter i och för sig som en tanke.
    It's still written in the scars on our hearts We're NOT broken Just bent

Typ... Må sex vara det rätta vapnet i kriget mot terrorismen... Läs och lär av detta USA... :-P
  • Dopeys

Då dog tydligen den här tråden...

• Dopeys
    muffan skrev 2012-09-29 22:31:36 följande:
    Kanske kan väcka liv i den igen! Jag sover alltid utan trosor... har aldrig BH hemma och ganska ofta utan trosor hemma också. Ute händer nån gång ibland att jag är utan bh o trosor. 

Ahhh... Suck...
  • Dopeys
    muffan skrev 2012-09-29 22:44:56 följande:
    Har inget av det på mig just nu tex 

Nu var du inte snäll... B-)
  • Dopeys
    muffan skrev 2012-09-29 23:32:40 följande:
    Dopeys skrev 2012-09-29 22:55:29 följande:
    Nu var du inte snäll... B-)
     Nej det var hemskt styggt av mig! Ska genast klä på mig ordentligt!! 

• Dopeys
    muffan skrev 2012-09-29 23:38:55 följande:
    Kan ju vara snäll när jag väl lägger manken till . Ska snart somna sött jag med... troslös 

Ligga sker så...
  • Dopeys
    Dopeys skrev 2012-09-29 23:41:45 följande:
    Ligga sker så...

Sked
  • Dopeys
    muffan skrev 2012-09-29 23:58:12 följande:
    Ajdå! Fy vad svårt jag har att vara en snäll flicka!  Dags att stänga av och sova här nu. Vill ni se lite av mig troslös så kan ni ju alltid gå in på biglady.bloggfactory.se Natt natt alla nattsuddare!!  

Har jag redan gjort...
  • Dopeys
    muffan skrev 2012-09-30 20:27:47 följande:
    Där ser man! 

Är man inte nyfiken får man inget veta...
  • Dopeys
    Minxx skrev 2012-09-30 20:44:19 följande:
    Har väl hänt att man har gått till jobbet i kjol och utan trosor, undrar vad kollegorna skulle tänka om de visste och att sova i kläder är inte skönt

Gillar...
  • Dopeys
    Minxx skrev 2012-09-30 20:48:56 följande:
    Kan också vara riktigt fint med kvinnor som går utan BH så att man ser bröstvårtorna genom tyget.

Ahhh... Suck...
Svar på tråden utan underkläder