Hur klär du dig en vanlig vardag
Vad för kläder har du på dig en vanlig vardad typ
Vad för kläder har du på dig en vanlig vardad typ
Hemma så går jag alltid i kalsonger och en t.shirt går jag ut drar jag på ett par shorts...
Vintertid blir det ett par jeans och t-shirt...
Jeans och en tröja + plus undies såklart.
Kjol+blus/t-shirt eller klänning (på vinter blir det även tjockare strumpbyxor+varm tröja/kofta)
långkjol o tröja
Bikini, halmhatt och läderstävlar.
Sommar: T-shirt/linne och shorts.
Vinter: T-shirt, mjukisbyxor och flanellskjorta.
På jobbet kostym och när jag är ledig Fristads blåbyxor oftast.
Mjukis byxor och linne här hemma. Ska vi ut så blir det oftast att jag bara bytar ut mjukisarna till ett par jeans eller mörka byxor.
Hemma; mysbyxor och t-shirt
Offentligt, kjol, jeans, top eller tunika
hemma ; så lite som möjligt
ute ; jeans tröja
Hemma: Shorts/tae kwon do byxor och T-Shirt eller bar överkropp.
Ute: Jeans/shorts och T-shirt.
Mammaledig just nu, men blir som alltid, kjol och linne, leggins och tunika eller klänning..ibland jeans och snygg topp till.
Idag:
Svarta slimfit jeans med en Object top och en Rosemundelinne under. Svarta pumps :)
Det är nog min stil. Slimfit jeans med en skoj top och pumps :)
Ballerinas, knälång kjol, någon blus, en tunn kofta.
Ofta har jag allt i grått eller beige, men ibland röd kjol eller någon annan färgklick.
Jag brukar inte byta om när jag kommer hem.
Förutsatt att jag ska gå utanför dörren så är jag oftast klädd i mitt obligatoriska långa Gina tricot-linne (äger hur många som helst), någon tröja över, kort kjol, leggings och ballerinor. Det är väl typ så jag ser ut.. jämt. Skittråkig. Är det lite kallare tar jag även min skinnjacka.
Tajts eller jeans, klänning och ballerinaskor. Färgglatt, oftast i rosa, turkos och lila men även andra färger.