• Olles mamma

Skryt skryt skryt!!!

Jag har världens mest fantastiska son! Har du oxå det?

I Sverige är det väldigt fult att "skryta" men här tycker jag att vi tar och skryter  och "mallar" oss lite :D

Olle har sovit hela nätterna sen han var 2,5 månader.

Nu har han börjat gå på pottan flera gånger om dagen och är så duktigt på att både bajsa och kissa i den.

Han älskar all mat och äter med god aptit allt han blir erbjuden.

Han är dessutom ruggigt söt och charmigast i världen i mina ögon :)

Vad vill du skryta om? 

Våga skryta!
  • Svar på tråden Skryt skryt skryt!!!
  • Lilla H

Jag vill skryta om att jag har världens mest fantastiska barn. Storasyster som är 4 år och lillebror som är 2 månader.

Storasyster började rita huvudfotingar strax innan hon fyllde två och ritar nu väldigt fint och detaljerat. Hon kan alla bokstäver och räknar bra. Hon ljudar ihop enklare ord och har en fantasi som är helt otrolig. Hon lär sig låttexter och melodier på nolltid. Dessutom är hon snyggast! :)

Lillebror är bäst i världen på att vara en glad (och tjock) bebis. Han är väldigt stark i nacken och håller huvudet själv (eller om han stöttar upp huvudet på sina dubbelhakor, jag vet inte).

• Pratt

Min underbara trassel-unge har "alltid" sovit hela nätter, i sin egen säng sen hon var 9 dagar gammal.
    Slutade själv äta välling på natten och kvällen. Nu är hon bjöjfri på dagarna (om hon är naken- det där med trosor luras lite fortfarande) vilket hon egentligen har blivit på eget initiativ.
    Och så pratar hon som en treåring, trots hon bara är 2 år och 3 månader.

Jag älskar skryt om ungar :)

• Shasti

Vilken underbar anti-jante tråd! Puffar!

• emelyl

Jag vill SKRYTA om min underbara son som idag GICK för första gången. Nu går han helt (nästan) obehindrat.
    Han har länge försökt o senaste månaden har vi inte gjort annat än o öva o gå böjda med honom. :)
    Han började för nån vecka sen att gå utmed väggarna, men idag släppte han allt.
    Han har tidigare bara gått mellan oss eller till oss - vilket gjort att han springer sista biten o slänger sig i famnen. Men idag så springer han ifrån en istället, stannar upp o skrattar. :) Visst har det blivit några fall o fler lär det bli.

Men fy fan va stolt jag är!! :)
    Han är 9 1/2 mån.

• nillasjoberg

lägger till i favoriter, och skryter lite senare!

• Prodin

Jag vill skryta om att min kille på 13 månader kan säga över 20 ord på teckenspråk, och därmed kan göra sig förstådd väldigt bra, även med människor han inte direkt känner. Duktiga killen =D

Your argument is invalid
  • Lussekatten87

Min son på 3,5 år gör mig otroligt stolt

Han började gå vid 10 månader och sprang redan vid 11 månader,han var en väldigt stark och målinriktad liten bebis kämpade verkligen på för att lära sig allt det motoriska som han har varit tidig med hela sitt liv.

Nu pratar han väldigt rent och har så gjort sedan han var drygt 2 år. Så duktig kille!   Slutade med vällingen självmant bara en dag när han hade fyllt 2 år. Nappen tog vi bara bort strax efter 2 den med!

Att sluta med blöjan var också det relativt lätt. Tog bort den en Torsdag och Måndagen efter kom han till dagis med kalsonger och började gå på toan där , efter endast 4 dagar! utan blöja hemma!! Sedan dess har bara en liten incident hänt då han kissade på sig på dagis. Detta var i Mars.

• alltfördig

En tråd i min smak :)

Jag vill skryta om min dotter som blir tre i mars som klarar av att lägga 4+ pussel helt själv :D

sedan kan hon måla "bollar" som hon färglägger och har även målat hjärtan som ser ut som hjärtan :)

Hon pratar även helt utan hinder och kan räkna upp till tolv :D..

Och som många andra skriver så är ju min tös den finaste och charmigaste prinsessan som finns i mina ögon <3

PS: Dagisbilderna blev underbara också            

• fjomppa

jättekul tråd! skryt på mera.

jag vill skryta över mina 2 tjejer, de är otroligt duktiga på det mesta. och njuter av att vara tillsammans med dem. 

• Olles mamma

Gah! Nu GÅR han oxå!!!! Underbara unge, tre stapplande steg tog han helt själv igår kväll...  :D

Svar på tråden Skryt skryt skryt!!!