Titta på lik på internet?!!
Jag blev så fruktansvärt chockad igår. Jag vet om att internet gör att ALLT kan finnas där, verkligen allt. Tydligen finns det sajter som publicerar bilder på mördade människor, människor som mist livet på ett helt brutalt vis och blivit lemlästade. Jag har inte varit inne på dessa sidor men hört folk prata om dem, jag tyckte det hela lät mkt obehagligt. Så igår hade jag fått någon konstigt mail, låg förvisso i skräpposten men ändå öppnade jag. Minns ej titeln på eländet eftersom jag raderade illa kvickt, men det var nåt om våld(!?) .......ni kan inte fan inte ana vad jag ser när öppnade mailet; hon, Elin Krantz som mördades i GBG.
..........Jag blev så chockad att jag faktiskt saknar ord att beskriva det på. Alltså var i HELVETE kommer de där bilderna ifrån?! Finns den på såna där sidor alltså???
Jag hade svårighet att sova efteråt och mått dåligt allt sedan igår. Brutaliteten chockade mig djupt och då är jag ändå en person som anser mig vara tålig.
Vem farao lägger ut sånt där? O mailar till folk? och nästa värst av altl då, huuur har dessa bilder kunnat vandra iväg?!