Inlägg från: Bye baby Bunting |Visa alla inlägg
  • Bye baby Bunting

Så trött på dejting-träsket (här kan vi ösa lite skit på nätdejting)

LivingEasy skrev 2011-07-12 20:39:33 följande:
    Hmm och då blir frågan varför skrev du inte ?

du kan ju i anonymiteten här va brutalt ärlig om nått man skriver eller så är så fel..

Jag tror det är fantastiskt att va tjej på HP . Man får massa välskriva brev och kan välja och vraka.
    de gånger jag får ett spontanbrev från någon asom absolut inte håller min standard eller va man ska säga så tackar jag för visat intresse och avböjer lite snyggt. JAg tänker inte sjunka till nivån att inte svara förän jag upprepat mitt ointresse 2 gr.    
    Va?? Får de andra tjejerna välskrivna brev och kan välja och vraka??
  • Bye baby Bunting
    Anonym (svårt) skrev 2011-07-12 20:59:45 följande:
    Tror Fredrik72 har lite konstiga föreställningar om hur det funkar att dejta...du kanske måste vara lite sexigare helt enkelt
    Aha, du menar fjortisplutet, blonderad med hårförlängning och silikoninlägg.
  • Bye baby Bunting
    LivingEasy skrev 2011-07-12 21:07:23 följande:
    Av mig får man det iaf. Om man bjuder till och skriver lite själv.
    Sen skriver jag inte per automatik för någon har besökt mig.
    Jag skriver inte till alla jag kikar på utan de som jag känner jag faktiskt ser att det finns nått.
    Så jag tänker samma om de som kikar på mig. skrev du inte va det nått som va va fel.   
    Eller så orkade man inte skriva just då...
  • Bye baby Bunting
    Anonym (olallaaa) skrev 2011-07-12 21:14:09 följande:
    Vad är BC och HP för sidor?!
    HP= Happypancake BC har jag ingen aning om vad det är
  • Bye baby Bunting

mm, fast på en annan sida körde jag utan.

• Bye baby Bunting
    Anonym skrev 2011-07-13 19:48:58 följande:
    Östergötland. Jag tycker att mina bilder är ganska rättvisande. Jag är liksom inte snygg för fem öre, och vill inte lägga ut nån photoshoppad bild som jag tagit uppifrån för att se snyggare ut, det känns som att vilseleda folk och skulle kännas skitpinsamt när man väl träffade folk sen...
    Vad letar du efter då? Är det en fotomodell du söker kan det ju bli lite knivigt, men om du tittar på par när du är ute på stan ser du hur många riktiga ruggugglor det finns som har karl. Och karlarna är ju inte heller alltid så bildsköna.

Det är ju faktiskt inte du som ska bedömma ditt utseende och om du är attraktiv eller inte, så sluta trycka ner dig själv.
  • Bye baby Bunting
    Anonym (Dejting) skrev 2011-07-14 08:27:30 följande:
    Han är singel. Jag skulle aldrig hålla på med en upptagen man!!! Tycker det är oschysst mot kvinnan i förhållandet.
    Han är för självupptagen och jobbar mycket. Funderar på att flytta till Norge. Jag sa på skämt första gången vi träffades, att tänk om du fastnar för mig. Då sa frågade han mig om jag vill ha en man som jobbar 60 tm i veckan. Han är för besatt av sin kropp och sina sexuella förmågor. Nä, han är lite märklig!
    Han verkar ha så fullt upp med sig själv att han kanske inte har plats för någon annan i sitt liv. Orka försöka få uppmärksamhet  av en som är helt besatt av sig själv.
  • Bye baby Bunting

Av ren nyfikenhet måste jag bara fråga hur många av er har en date i helgen?

• Bye baby Bunting
    singelsthl skrev 2011-07-15 20:06:24 följande:
    Jag har Glad Du då?
    Nä, inte denna helgen Gråter Jag kommer att förtvina...
  • Bye baby Bunting
    singelsthl skrev 2011-07-15 20:50:43 följande:
    Men du, helgen har ju knappt börjat Flört Har du dejtat mycket? Hur länge singel? Behöver inte svara såklart, bara nyfiken hur andra singlar har det
    Nej, har inte dejtat så mycket. Vet inte riktigt hur man gör Var dum nog att inte öva på någon annan än min make under mitt 15-åriga äktenskap.

Kanske har jag för höga krav på männen. Jag vill inte ha någon som är upptagen, han ska ha mycket humor, ha något han brinner för och ha värderingar som något stämmer överens med mina egna.
    Eftersom man inte har så mycket att gå på på en dejtingsida så spelar nog utseende en viss roll.
Svar på tråden Så trött på dejting-träsket (här kan vi ösa lite skit på nätdejting)