Inlägg från: Bye baby Bunting |Visa alla inlägg
  • Bye baby Bunting

Så trött på dejting-träsket (här kan vi ösa lite skit på nätdejting)

Anonym (Hmm) skrev 2011-07-25 20:21:23 följande:
    Ok, om jag redan nu erkänner att du är min idol och att jag lovar dyrka dig resten av livet - så kanske jag stillatigandes får lyssna på argumentationen... gratis?
    Nähä du, it takes at least two to tango, så antingen får du delta eller snällt betala
  • Bye baby Bunting
    Anonym (Hmm) skrev 2011-07-25 20:15:26 följande:
    Oh no.... Vad månne detta eskalera till??? En låååång natts diskussioner om hunsning av karlar? :P
    Nej, då riskerar den här tråden att bli en gnäll-tråd för alla hunsade karlar. Det blir nog bara några rapp, får invänta förstärkning senare så att den riktiga hunsningen kan börja
  • Bye baby Bunting
    Ernst Hugo skrev 2011-07-25 20:34:09 följande:
    Åhh längtar och frågar om man skall göra något särskilt för få de första rappen Drömmer
    brb, ska bara öva lite hejaramsor inför imorgon. *skriker för full hals* Jobba, jobba, jooobba! *pekar med hela handen på barnet*
  • Bye baby Bunting
    Anonym (loser) skrev 2011-07-25 20:43:57 följande:
    Oj, har det utvecklats till en flirt- och flamstråd det här? Jag som vill höra om folks erfarenheter på dejtingsidorna . Någon som varit med om något exceptionellt på sistone?
    För övrigt anser jag att en utflippad tråd är en bra tråd. Om det nu inte går så där jättebra på dejtingfronten så gör det väl inget att folk flirtar och tramsar lite här.

Nej, inget exceptionellt på dejtingsidorna, mer än att jag eventuellt stött på en av mina chefer och han är ganska så väldigt gift... Ajsin bajsin lille katt!
  • Bye baby Bunting
    Ernst Hugo skrev 2011-07-25 21:05:56 följande:
    Ajsing bajsing lille katt

">

">

Britterik ftw!
  • Bye baby Bunting
    Baginbox skrev 2011-07-25 21:03:57 följande:
    Nä men lite seriöst... :)

Man ska ju komma ihåg att alla som är på dejtingsidorna egentligen är de människor man möter på stan eller var som helst. Men så snart man är på en sån sajt så verkar helt andra kriterier gälla. Jag vet inte men intrycket jag får är att man går in där som i en godisaffär och ska plocka de godaste bitarna utan att förstå att här har godisbitarna en egen vilja. Dessutom är det inte ovanligt att de som ser godast ut samtidigt är de som är mest fel att äta.
    Du menar "shopping for men" som jag brukar kalla det när jag surfar runt på dejtingsidor. Jag vet inte riktigt, som någon sa tidigare smaken är som baken /.../ Vad jag tycker är en riktig goding kanske är en riktig kräkboll enligt vissa.
    Jag brukar kolla efter skrattrynkor, det brukar betyda att de garvar ofta och det är nog något jag vill ha. Skulle aldrig kunna tänka mig en torr, överseriös man. Torr humor däremot välkomnas
  • Bye baby Bunting

Flickor, flickor! Jag tror att jag hittat idealmannen, han verkar iaf hänga på dejtingsidorna 

">

• Bye baby Bunting
    Baginbox skrev 2011-07-25 21:38:33 följande:
    Jaha, nu är man outad här också...
    *asg*
  • Bye baby Bunting
    Anonym (Hopplös:)) skrev 2011-07-25 22:06:57 följande:
    Hmm, är det ett eget påhittat ord eller har jag missat nåt?

Jag bor vid Möllan ungefär..
    Det finns faktiskt, jag var tvungen att googla det. Det enda jag känner till är Pildammsparken och där inne bor endast några få från samhällets mindre lyckligt lottade medlemmar.

Hoppas bara att björnen inte heter Anders...
  • Bye baby Bunting
    Ernst Hugo skrev 2011-07-25 22:24:11 följande:
    Meeen du skulle ju hunsa o förolämpa mig ju inte va snäll ;)
    Ok, det var faktiskt en förolämpning, men herrn uppfattar visst inte subtila sådana. Anders!
Svar på tråden Så trött på dejting-träsket (här kan vi ösa lite skit på nätdejting)