• LivingEasy

Så trött på dejting-träsket (här kan vi ösa lite skit på nätdejting)

Jag håller med! Har reggat mig på Happy pancake och gud va ytliga och dryga tjejerna är där.
    Jag kör jätteseriösa stilen och börjar nästa gissa jag borde prata lte sex för att va intresant.
    Men jag tror det är ännu svårare att va singel utan barn på nätet för ska man ses då så ska det ju va en potensiel familjeskapare man träffar och då har man plötsligt så höga krav. som man ändå släpper på massor bara man blir kär. Så varför ha så höga krav?  

• LivingEasy
    Anonym skrev 2011-07-12 20:33:02 följande:
    tror att jag sett dig på HP....

Hmm och då blir frågan varför skrev du inte ?

du kan ju i anonymiteten här va brutalt ärlig om nått man skriver eller så är så fel..

Jag tror det är fantastiskt att va tjej på HP . Man får massa välskriva brev och kan välja och vraka.
    de gånger jag får ett spontanbrev från någon asom absolut inte håller min standard eller va man ska säga så tackar jag för visat intresse och avböjer lite snyggt. JAg tänker inte sjunka till nivån att inte svara förän jag upprepat mitt ointresse 2 gr.    
  • LivingEasy
    Päronskrutt skrev 2011-07-12 20:24:02 följande:
    Då har du träffat fel tjejjer på HP
    Jag "dissar" alla som kör sex snack och kör enbart på dem "som håller sig på mattan" , försöker att inte ha några större krav varken på utseende eller annat då jag själv inte är felfri + att det ändå är kemin som ska stämma.

Sen en sak till...varför är killar på om att träffas och sen "stänger av" när man själv tycker att man ska träffas?

Att vi gärna vill ses irl handlar om att vi (jag iaf) inte går så mycke på utseende via bilder utan det är när man möts man kan få klicket.
    Man vill inte ses snabbt för att få sex snabbt!
    Men ibland har man just ett sånt klick att just det händer. Men min erfarenhet har lärt mig att det alldrig blit djupa känslor av ett sånt möte.
    Att  ses en jäkla massa gånger och i princip träffa föräldrar utan man varit intima med varann är dock en big No no..

När en tjej ligger på om en träff tycker jag det är himla charmigt och tolkar det som framåtanda    
  • LivingEasy
    Päronskrutt skrev 2011-07-12 20:47:46 följande:
    Vadå välskrivna brev ?? Antagligen så är det ett brev som skickas som massutsick eller så är det typ : Öhhhhh...sugen så kan du få mitt nummer..

Big no no! Inga copy paste här inte. Sen kan det lätt bli så att man skriver sarlikt har jag märkt så jag försöker plocka upp nått man läst i personens pres så man ska förstå att det inte är en copy/paste.

Jag gick faktiskt in på HP för att se om jag hade nått och vassego:

Hej ibland ska man våga skriva fast man kanske går lite utanför gränsen på ålder.. Du har verkligen mycke positivt;) Mvh fredde

Skrivet till en kvinna som eg va lite för gammal för mig, men hade en så intresant pres.
    Svar : inget (såklart)   
  • LivingEasy
    Anonym (svårt) skrev 2011-07-12 20:59:45 följande:
    Tror Fredrik72 har lite konstiga föreställningar om hur det funkar att dejta...du kanske måste vara lite sexigare helt enkelt

Jag är porr! Jag ser till att tona ner det...

Jag har ju bytt från BC till HP och som sagt är besviken på de "seriösa" fina flickorna.

På Bc har jag kört samma seriösa stil, pratar sex men lever inte sex, visar avklätt men inga closeups och absolut inte ballen. (inget fel på den så...)

JAg har fått mina 3 senaste förhållanden från BC, men känner nått saknas. Trodde om jag skulle bli superseriös att jag skulle få lite mezz där..      
  • LivingEasy
    Bye baby Bunting skrev 2011-07-12 20:57:45 följande:
    Va?? Får de andra tjejerna välskrivna brev och kan välja och vraka??
    Av mig får man det iaf. Om man bjuder till och skriver lite själv.
    Sen skriver jag inte per automatik för någon har besökt mig.
    Jag skriver inte till alla jag kikar på utan de som jag känner jag faktiskt ser att det finns nått.
    Så jag tänker samma om de som kikar på mig. skrev du inte va det nått som va va fel.   
  • LivingEasy

BC är bodyconact, finns väl en massa snack om bc här inne på forumet.

Det är ett seriöst sexcomunity 

• LivingEasy
    Anonym skrev 2011-07-12 21:48:18 följande:
    förbannat synd att du bor i Trollhättan och att jag inte är i närhetenoch defintivt inte flyttbar. Hade gått på en dejt med dig(om jag nu hade fallit dig i smaken förstås) på studs.   

Hmm låter som du läst min pres på HP... Ge dig till känna så kan du får en maybe iaf..
  • LivingEasy
    Anonym skrev 2011-07-12 21:39:41 följande:
    Jag skrev tror jag sett dig, ser ju en del foton kan jag lova... Vet inte om jag skrivit med dej lr ej, men om jag hittar dig kan jag allt ge dig en kommentar:) Jag kan ju oxå ha helt fel i att jag sett dig..

Jag inboxar du mig ditt nick kan vi ju kika på varann igen ;)
  • LivingEasy
    Päronskrutt skrev 2011-07-12 21:22:56 följande:
    Kan man hitta seriösa förhållanden där (eller du vet vad jag menar)

Ja det man utstålar är det man får...
Svar på tråden Så trött på dejting-träsket (här kan vi ösa lite skit på nätdejting)