• LivingEasy

Så trött på dejting-träsket (här kan vi ösa lite skit på nätdejting)

Kul att ni recenserar de olika seriösa betalsiterna. Jag som trodde mötesplatsen va bäst.

Min bästa polare va med där typ 1 månad, han har aldrig nätdejtat. Han snackade med ca 10-20 st gick på 2 dejter.
    Den första tjejen ville veta hans årslön och det tände av honom (han tjänar bra). Dejt nr 2 är en kanontjej!
    De blir ihop oomgående och passar verkligen ihop.

Jag tänkte att jag kanske skulle ge upp och gå med där, men jag är inte ute efter äldre. Och förstod jag rätt va det så på mötesplatsen. Matsch ska va bättre. men är det samma på tjejfronten ?     

• LivingEasy
    Anonym (Hmm) skrev 2011-07-13 12:33:23 följande:
    Om du inte bott så förbaskat avsides hade jag gärna dejtat dig så fort det gick! Du är skitfin

Oj va gulligt! Att du inte ger dig tillkänna ^^
  • LivingEasy
    Anonym (Hmm) skrev 2011-07-13 12:37:41 följande:
    Du tycker det?
    Jag kan ge dig mitt nick på HP så får du veta mer..
  • LivingEasy
    Anonym (Hmm) skrev 2011-07-13 12:40:05 följande:
    Mer än gärna :)

Inboxa då ^^
  • LivingEasy
    Gulletroll skrev 2011-07-13 16:13:20 följande:
    Fast det verkar som att killar faktiskt bryr sig om utseende även vid sex. Att kan man få en kille att känna attraktion, bli tänd på mig osv så måste ma ju se "bra" ut i hans ögon. HAr förstått att många killar funkar så. Så att man duger till sex e en bra början...  många killar tar inte vad som helst utan är kräsna.

Har man lekt av sig är man kräsen. Jag vil inte ha sex 5 min efter man träffats, det är så platt och tråkigt.
    Känner man nån och har träffats  mer än 1 gång blir sexet så mycke bättre.  
    Och bra sex är ju viktigt i nått som kan bli en relation. 
  • LivingEasy

Angående det här med att spamma och skriva rätt mezz första (och enda) gången man skriver till er (kvinnnor)

Alltså jag förstår varför män spammar. Har man skrivit 100 brev till tjejer, alla olika, trevliga, lagom långa   o.s.v
    Så är ju bevikelsen ganska stor när 97-98 st av dem förblir obesvarade. MAn får en kik på sin sida, inget mer.
    Så ful är jag inte, att jag inte är värd mer! Så vad gör killen? jo efter sådär 50 brev så låter ju allt samma ändå. 
    Han copy/pastar.

Vad jag menar är att det är jävligt svårt att skriva nått perfekt när man tar kontakt med nån man är intreserad av .
    Är man i en bar är det ju mycke lättare egentligen  , fast ändå samma. Med skillnaden att nickar man och ler och säger hej^^. Får man ett hej tillbaks. Jag tycker ni har nått att lära er där tjejer. för tänk hur många drömkillar som har skrivit till er som ni inte svarat.

Vad är det som behövs? jo ni pratar om att ge det mer än en dejt   . Ni kanske skulle svara lite mer...

Så nu är det eran tur. Vad gör vi killar för fel ? (vi seriösa)   

• LivingEasy
    Anonym (till fredik72) skrev 2011-07-14 01:09:10 följande:
    ...vilken stad bor du i?? Tyckte du såg rätt trevlig ut då...

Tja kolla min profil, men det är ju outat i tråden att jag bor i Trollhättan och är resbar men inte flyttbar..

Orden tagna rätt ur min HP pres ;) 
  • LivingEasy

Nätopia

Jag kör på det oxå, man orkar inte ha ett bra spam längre ens. Utan läser profilen och plockat nått ur det och sen nått enkelt som att jag har semester nu. 

Jag har gått ifrån att rabla upp de saker man äger. Känns pubertalt  , försöker istället flicka in lite bara om vissa saker.
    Det riktiga ska komma som en överaskning för den som verkligen tog sig tid och gick på date och som även hängde med på en 2á dejt . då gillar jag komma glidande i min bil t.e.x. (som vissa tycker om)

• LivingEasy
    annaboo skrev 2011-07-14 01:53:15 följande:
    Vadå prata om vad man äger?

Det är ett tidigt misstag man gör som kille.. Bara för vi själva kan identifiera oss som mc kille t.e.x.

Så bryr sig ju tjejer ganska lite om sånt .  Sitter man med en gitarr i knät då j-r får man ragg på nätet. Alla verkar  vilja ha en gratis trubadur... (jag kan inte spela) men hade en bild en gång med en gitarr i bakgrunden....
    Men ni tjejer gör ju misstaget och tror vi vill se 7 st photoshoppade modelbilder tagna mot en spegel.
    När en vanlig mobilbild ur vardagen är grejen..  
  • LivingEasy

Jag är förvånad att det ska va sån skillnand för er tjejer om ni har klickat i Kort romans mot seriöst förhållande.

Det är ju ändå i sin pres man beskriver och berättar vad man söker. Bara för man träffas för att man söker nått seriöst betyder ju inte att det blir det per automatik och tvärtom.
    Jag har träffat nån med tanken : detta blir bara en kk. Så har man blivit kär och allt förändras .

Nån skrev så bra i sin pres på HP . Jag söker en kort romans som förhoppningsvis blir en lång.

Jag gillar det underfundiga i den meningen. kort romans =passion. Och en seriös relation måste ju ha en startfas med massor av passion. Det är ju inte en kompis  man söker för att dela livet med...   

Svar på tråden Så trött på dejting-träsket (här kan vi ösa lite skit på nätdejting)