• etanol

Så trött på dejting-träsket (här kan vi ösa lite skit på nätdejting)

Anonym (detgårskitdåligt) skrev 2011-08-13 16:25:23 följande:
    tackar som tackar själv! det var roligt!
    Blev det sent för er?
    Han glömde väl inte sina tå-skor...tänkte på det sen att de låg som långt under bordet i ett hörn där....haha
    Tänkte en stund...*känns konstigt*...alltså, är du ngn jag känner till från ngn annan tråd eller inte? Inboxa om du inte vill "komma ut" *nyfiken*
  • etanol

Vad är det V´n? Jag har varit singel för kort tid för att komma in i svängen tror jag...

• etanol
    ETSS skrev 2011-08-13 20:00:31 följande:
     Det är en gammal omskrivning för att vilja ha allt som ett familjeliv innebär:
    Volvo
    Villa
    Vovve

Glad
    Fan, det visste jag ju

*doh*

• etanol

Från att ha skrivit långa mail, till en eller två rader, typ; ska ut å äta middag...överreagerar jag som nysingel på att det indikerar ett ointresse då?

Ja jösses, var ju inte ens intresserad av ett förhållande från början...Känns lite som "hard to get"-grejen är bortkastad på mig då

Så jag struntar i att svara på den sista grejen, då det mest känns som en hög statusuppdaterande på fejjan ...

• etanol
    Anonym (dilema) skrev 2011-08-13 20:47:48 följande:
    Jag lever
    Idag igen...
  • etanol
    Anonym (hjärtat) skrev 2011-08-13 20:53:51 följande:
    Idag har jag varit på stan (inte min hemstad dock) och kastat lystna blickar på alla snygga karlar... Och det roliga är att jag fick många blickar tillbaka! Jag kände mig skitsnygg, trots att jag precis hade tränat, blött slarvigt uppsatt hår, utan smink, lite lagom rödmosig. Det var skitkul och jag blev på så gott humör! Eller vänta, jag VAR nog på gott humör redan efter träningen och så blev det bara bättre! 

Så nu gör det ingenting att i princip ALLA är på kräftskiva ikväll utom jag. Jag kollar tjejfilm och stickar på min komplicerade spetssjal och funderar på vad jag ska skriva till den här mannen som finns IRL... Tror att han dejtar, han svarade ju lite svävande på mitt förslag om att ta en fika vid tillfälle. Jag har fegat och inte vågat föreslå något efter det, men tänker nu att det är lika bra att fråga så får jag det ur vägen. Tänkte skriva något i stil med "du är kanske en upptagen man numera, men vad säger du om en fika?" . Eller? Jag blir så mesig... Tänker att jag ska skriva till honom när han inte är online så att det inte ska verka för "på", men så fegar jag ur och tänker att det är bättre att skriva när han ÄR online så att det inte verkar fegt... ARRRRRRRGH! Hur GÖR man? 
    Ös på bara! Du är bäst och det är klart han inte vill missa det!
  • etanol
    Anonym (hjärtat) skrev 2011-08-13 21:43:09 följande:
    Eller hur? SkrattandeOch jag kan inte få mer än nej... Det kan jag leva med.  

Så ska jag bara ta mod till mig... Förslag på formulering? 
    Skriv;
    Så jag kan komma loss på torsdag, söndag eller tisdag. Vilken dag passar dig bäst? Tänkte att en tur till XXX skulle vara trevligt.

SÅ, du tar kommandot, du har övertaget, och går han med på det så VILL han ses...= kvitto!!!
  • etanol
    Anonym (hjärtat) skrev 2011-08-14 08:55:31 följande:
    Nu har jag gjort det! Skrev "Hej XX, vad säger du om den där fikan? Idag, i morgon eller nästa söndag? :)" Rakt på bara. (HJÄLP.)
    MODIG DU ÄR!!!

Lycka till!
  • etanol
    Anonym (hjärtat) skrev 2011-08-14 14:53:56 följande:
    Han har svarat och det blev ett ja! Nästa söndag! Jag lovar att återkomma med rapport. 
    Jag SA ju det! Grattis, jag väntar med spänning på rapporten
  • etanol
    Anonym (hjärtat) skrev 2011-08-14 15:35:31 följande:
    Tackar för peppningen! Konstigt att det känns lika läskigt som när man var tonåring... Jag är ju ändå 43! 

Vassego! Är bara glad att det hjälpte.

Ja jag håller med, är i ungefär samma ålder men just den delen av livet blir man inte "härdad" av, eller rutinerad...Äsch, tur är väl det förresten, det skulle säkert bli skittråkigt annars
Svar på tråden Så trött på dejting-träsket (här kan vi ösa lite skit på nätdejting)