• etanol

Så trött på dejting-träsket (här kan vi ösa lite skit på nätdejting)

Ernst Hugo skrev 2011-07-30 00:23:18 följande:
    Hade fler kvinnor varit som du häxan så hade männen per definition varit lyckligare och pilskare *L*
    Ja, tom jag som är så jäkla torr ...*garvar ihjäl mig*...varför är inte ni män så här roliga, utan att vara plumpa....herreminjeeee vad ni hade fått ligga då
  • etanol
    Ernst Hugo skrev 2011-07-30 00:50:46 följande:
    Vem säger att vi inte får ligga Drömmer
    Hurroligärdudå???
  • etanol
    Ernst Hugo skrev 2011-07-30 01:03:27 följande:
    Småskojig *L*, men har en pretto sida oxå som det inte är någon mening att dölja. 

Har dessutom den belastande egenskapen att behöva känslor med i spelet för att tända numera
    Ja det kan ju tjorva till det lite, samtidigt som det kanske...ja...tjorva till det lite...fast bara lite.... ;)
  • etanol
    Ernst Hugo skrev 2011-07-30 01:13:03 följande:
    Samtidigt som det kan göra det lite bättre? Jo......man får hoppas det *L*
    Ja, så kan det ju kanske vara också...själsliga glasögon
  • etanol
    Ernst Hugo skrev 2011-07-30 11:47:55 följande:
    Men du tänkte på något annat egentligen.......eller?
    Haha, ja det vet man ju aldrig
  • etanol
    Henkan skrev 2011-07-30 15:59:51 följande:

Nu jäklar har brasan flammat upp!

Reggade mig på en ny sida för några dagar sedan, en sån där där man svarar på 800 frågor för att skapa sin profil,.

Har redan fått svar från två stycken som verkar vettiga!

Annars har jag samma pres-text som tidigare.

Banne den som ger sig... =)

Vilken sida var det? *nyfiken*
  • etanol
    Ernst Hugo skrev 2011-08-02 18:02:54 följande:
    Hallo & hej Solig
    Ja just det, här var det ju
  • etanol
    Ernst Hugo skrev 2011-08-02 18:15:12 följande:
    Ja och en titt i min gästbok oxå vid närmare eftertanke *L*
  • etanol
    giftfri skrev 2011-08-02 18:45:06 följande:
    Det är ju det jag säger, alltid detta inblandande av andra människor! Varför ska det vara så svårt att bara låta människor vara som dom är, å inte dra en massa slutsater utifrån deras beteende å utseenden.. så fel det blir om vi ska följa en mall å tolka efter den, bort går då alla som inte följer mallen, vilket för mig skulle betyda alla intressanta personer..
    Det är fan hemskt att det finns kurser som påstår sig kunna tolka en människa genom hennes beteende, tala om att underblåsa fördomar..
    mmm, håller på att kliva utanför mallen du pratar om, lite ofrivilligt sådär...det uppskattas inte så mycket har jag märkt... :-/
  • etanol
    giftfri skrev 2011-08-02 19:41:47 följande:
    Å nej det gillas inte av många att du väljer att lyssna till dina egna behov, så ta små steg så du lär dig bita ifrån å argumentera för din rätt.., för vissa kan bli rent ut fördjävliga när man börjar säga ifrån å hävdar rätten till sitt eget liv..
    Hjärta
Svar på tråden Så trött på dejting-träsket (här kan vi ösa lite skit på nätdejting)