• Glädje58

Så trött på dejting-träsket (här kan vi ösa lite skit på nätdejting)

Anonym (hjärtat) skrev 2011-08-29 08:04:00 följande:
    Någon som fattar något över huvud taget av vad jag försöker säga?!?  
    Känn efter vad ni egentligen har skrivit till varandra. Finns det anspelningar på närhet eller sex med varandra? Skulle det vara annorlunda om ni bodde nära varandra?

Finns det inga anspelningar på sånt så är det väl bara kul att träffa varandra irl. Visst finns risken att den bild man har av den andra kan förstöras, men det är en risk man får ta. Sen är det ingen idé att skjuta upp träffen, har han släktingar där du bor så lär han ju försöka träffa dig igen.

Det bästa är nog att träffas och redan från början hålla det på en vänskaplig nivå. Det ska nog gå bra. Det är kanske bara du som krånglar till det.

• Glädje58
    Anonym (hjärtat) skrev 2011-08-29 15:41:14 följande:
    Han har anspelat lite på sex vid några tillfällen, men jag har inte spelat vidare på det. Kanske skulle det ha varit annorlunda om vi bodde nära varandra, då skulle det hela kännas mindre krångligt. Jag vill inte inleda något med någon som bor så långt bort för att sen försöka få till en flytt på ena eller andra hållet osv... Men jag tänker för långt fram, det inser jag. Vi ska ju liksom inte bestämma oss för om vi ska gifta oss eller inte, vi ska bara ses! 

Haha, ja, det är nog bara jag som krånglar till det! "Krånglig brud 2.0", det är jag det. Blir trött på mig själv ibland...

Då behöver du bara bestämma dig redan nu vad du vill ha för relation med honom. Fortsätta vara vänner? Sex när han dyker upp i din stad? ...
  • Glädje58
    Bye baby Bunting skrev 2011-08-29 16:07:21 följande:
    Jag är bara sjukligt kräsen och ytlig tydligen.

Det är väl lätt att bli ytlig om man inte är intresserad.
  • Glädje58
    HonSomVet skrev 2011-08-29 21:42:17 följande:
    Vah, vah, vah säger ni om det här raggningsförsöket då:

"tja snygging

riktigt fin e du, med silikon hade du blivit än mer kvinnlig, sugen?
    kan sponsra! :p"

Ett kap eller vad säger ni? Solig

Svara honom så här "Du vill jag inte gå till samma klinik som du besökte, för det verkar som de har sprutat in silikonet i hjärnan istället"
  • Glädje58

Vad sägs om att ge nätdejtingen en spark i röven och gå ut istället. Jag är väldigt sugen på att träffa er i Göteborgsregionen på en trevlig middag och sen gå ut och ragga live.

• Glädje58

Det är ju mycket lättare att ragga och även att bli uppraggad när man är flera tillsammans har jag läst i en bok. Då kan jägaren sitta och spana in sitt byte. Och vem vill ragga upp någon som sitter ensam? Nej, nu hjälps vi åt. HP kan dra åt skogen... (Fast nu för en kvart sedan så mejlade jag en kvinna som var så himla rätt för mig, tror jag. Hoppas hon svarar)

• Glädje58
    HonSomVet skrev 2011-08-29 21:50:33 följande:
    ... du måste ha läst mina tankar. Kyss...
    Eller själsfränder Glad
  • Glädje58
    HonSomVet skrev 2011-08-29 21:58:10 följande:
    Vad heter du förresten på HP? *nyfiken*

Det trodde jag att du visste genom andra
  • Glädje58
    etanol skrev 2011-08-29 22:17:05 följande:
    Jag skvallrar inte

Vad härligt etanol, du är min vän. Förlåt att jag trodde att du kanske skulle dela med dig av det jag berättade för dig. Jag skäms Skäms
  • Glädje58
    HonSomVet skrev 2011-08-29 21:59:27 följande:
    Jaaa, ska vi gifta oss? Hjärta

Kan vi inte bara bo ihop, vet i tusan om jag vill gifta mig igen. Men man vet ju aldrig...
Svar på tråden Så trött på dejting-träsket (här kan vi ösa lite skit på nätdejting)