• Glädje58

Så trött på dejting-träsket (här kan vi ösa lite skit på nätdejting)

HonSomVet skrev 2011-08-08 23:37:06 följande:
    Jadå. Men inte på bekostnad av mitt barn. Dessutom saknar jag lämplig utbildning. Jag hade en framtidsplan och det är fortfarande det jag vill göra. Men tyvärr kan jag inte göra det. Eller jo, det kan jag. Men det blir mitt barn som betalar för det.
    Det innebär att det inte är kört med dina planer, bara att det kommer bli fördröjt en tid.
  • Glädje58

Vad kul att inlägg #2471 och 2470 ligger i fel ordning. Eller ja, kul och kul. Ovanligt bara...

• Glädje58
    Anonym (Nying) skrev 2011-08-08 23:27:38 följande:
    Mupp. Skulle ses imorrn för första ggn...Jag är inte ens redo, men ok...så fick han se en privat bild, alltså en ok bild tycker jag...nu skiter han i att svara på nboxen... Jag vägrar att vara nr 58...Nån på HP som kan inboxa mig så får ni mitt nick, för det här suger.....känns som att jag är apful å sist i alla köer just nu..

Byter bild till den privata, där jag var apful, bara för att slippa sånt här skit...så får ni tala om hur jävla ful jag är *nere*
    inboxa mig
  • Glädje58

Va fan, min profilbild på hp blev underkänd. Är jag så himla ful, eller vad är det frågan om...

• Glädje58
    Glädje58 skrev 2011-08-09 00:23:51 följande:
    Va fan, min profilbild på hp blev underkänd. Är jag så himla ful, eller vad är det frågan om...
    Okey, jag hade missuppfattat det här med profilbild. Jag var nere i affären och hade köpt ett paket kondomer av märket Profil. Dragit på en sån och sen tog jag kort på hela mig i profil. Men det var inte en sån profilbild de ville ha.
  • Glädje58
    HonSomVet skrev 2011-08-10 18:53:02 följande:
    Jag vet inte om det politiskt korrekt att citera någon annans presentation på HP men jag bryr mig egentligen inte.

Fick mail av en man som förvisso såg bra ut, men hela hans mail dröp av sexuella anspelningar som "kanskeeeeee kan leda till något bra..." 

Sedan läste jag hans presentation:

"Ha en bra jobb" - Jag hoppas att man kan stava om man ska ha en bra jobb.

"Du ska liksom jag gillar att..." - Men vad fan.

"...även älska närhet och sex haha hemska jag..." - FAN, PUNKT, KOMMA!!!

Katt
    Du får nog acceptera hans skrivfel om du vill att han ska komma, annars är det bara att sätta punkt.
  • Glädje58
    Anonym skrev 2011-08-10 19:14:20 följande:
    Jag tycker glädje58 har så härliga inlägg, och om han bara talar om vart han huserar på vilka sajter och sitt alias, så ska jag skriva några rader Och kanske be om en dejt

Du vet ju verkligen hur du ska ta mig  Flört

Har precis börjat på hp och känner att det är fanimej inget kul

Du kan väl inboxa mig Solig   (men du vet väl att jag inte är en kvinna va?)
  • Glädje58
    etanol skrev 2011-08-10 19:25:19 följande:
    Heheheheee, det vet jag, eller hur glädje

men "jag Säger inget jag" (å det krävs en ålder på dinosaurienivå för att förstå den enkla meningen)

*fliiin*

Jo, jag vet att du vet, bara så ni andra vet.

Det där med dinosaurienivå, har det med min ålder att göra?
  • Glädje58

Jag kan lämna ut en mejladress ni kan använda. Jag fick den av en sajt när jag vann en omröstning om vem som var årets skitstövel. Inget jag är stolt över, men jag vann i alla fall...

[email protected]

Svar på tråden Så trött på dejting-träsket (här kan vi ösa lite skit på nätdejting)