• etanol

Så trött på dejting-träsket (här kan vi ösa lite skit på nätdejting)

Bye baby Bunting skrev 2011-08-14 15:55:35 följande:
    Bestämde inatt att jag och Mr Man inte skulle höras ngt mer. Jag har redan abstinens...

Mitt senaste mail :) Gillar speciellt hans signatur *asg*

Vid närmare granskning av frökens sida då har det framkommit att fröken behöver betala sk vackerhetsavgift enl paragraf 173336 i skönhetsskattelagen....sänder mitt kontonummer om en tid så kan fröken betala tex halva sin förmögenhet och lön till mig så lovar jag att jag ska göra allt för att få ett så vackert liv i sommar med frökens pengar när jag sitter vid poolkanten med fossingarna i poolen i vid stugan iGrisslehamn och tittar ut över Ålands hav...*ler*

Med Vänliga Hälsningar

Din

SoloVår

Humor
  • etanol
    Bye baby Bunting skrev 2011-08-14 16:17:34 följande:
    Vad är det med söndagar? Folk som inte fått napp under krogrundorna? Är det min tur att bli yxmördad nu? Aningen för desperat mail...

Hej!
    Jag heter X!
    Först måste jag börja med och säga att jag tycker du är helt underbart fantastiskt vacker.
    Det låter kanske som en dålig inställnings klyscha, men det är det inte, jag måste ju få säga som jag tycker och detta är just vad jag tycker att du är underbart vacker.
    Du har strålande vackra melerade ögon, och jag älskar bara melerade ögon så det kan ju inte bli så mycket bättre än så här.
    Att du sen ramas in av ditt underbara hår, som klär dig fantastiskt bra......suck....jag hoppas det inte gör något att jag berömmer dig för jag skriver direkt ur hjärtat, vad jag känner.
    Du ser lugnt sagt mycket vacker ut.
    jag skulle gärna vilja vakna upp var morgon resten av mitt liv och titta in i dina underbara ögon det första jag gör. Det skulle rädda dagen för mig. Och ge mig näring för hela dagen. Som jag sa så är ögon väldigt viktiga för mig, och just melerade är så vackra tycker jag och du har så, vackra melerade ögon, och jag skulle gärna vilja se dem i verkliga livet också.
    Du verkar vara precis den jag söker. Utseendet är ju det första man ser, och där har du ju som sagt avklarat det.
    Jag tränar på gym tre dagar i veckan och springer tre dagar i veckan. Ja kanske inte just nu. har fått ont i axeln och fått reda på precis att jag har "Frusen Skuldra" ska få sju cortison sprutor i axeln under en fem månaders period och sen ska det bli bra, så bra det kan bli. Kommer tydligen aldrig bli helt bra. Men därför ligger det på is just nu. Men vanliga planeringen lyder så. Tycker också om och gå ut och gå i skogen men går inte ensam för tycker inte det är skoj och gå ensam. Vill gärna ha någon och gå med för det är mycket trevligare och det är mer romantiskt, jag tycker att ut och gå är romantiskt.
    Tycker om och laga mat, eller älskar och laga mat, och även att äta mat. Tycker det är trevligt.
    Jag är väldigt kärleksfull, och har inga problem att visa mina känslor.
    Tycker om att kramas och att mysa och att visa känslor.
    Har gott om humor och har barnasinnet kvar.

*asg*

Han har ju onekligen lagt ner tid på meddelandet, inget snack om det. Men, bli kär av en bild, på melerade ögon...wait a minute...Du är säkert precis den han söker, plus alla andra han välskriver mail till...

*cynisk*

• etanol
    Anonym (Hp) skrev 2011-08-14 16:21:37 följande:
    Usch,
    jag tror jag lägger ner det här med killar alltså...
    Det är ju bara till besvär!

Den här killen jag träffat är visserligen jättetrevlig, rolig, söt och allt sånt där.
    MEN jag är inte riktigt redo att inleda ett förhållande med någon just nu. Däremot fortsätter jag gärna att träffas för vi har ju kul ihop när vi ses... Han sa att det var okej, sånt ger sig med tiden tyckte han. Ok fair enough. Nu vägrar han svara på sms eller någonting. Fick däremot ett meddelande;
    "Det är ok att träffas som vi gör nu, men det kan man inte göra hur länge som helst. Till slut måste man ta nästa steg eller bryta relationen."

Jaha? Vad ska jag svara på det då. Det fattar väl jag med, men JUST NU vill jag inte ha ett förhållande. Inte idag... Vad är tidsgränsen egentligen? För en månad sen visste jag inte att han fanns, vi har bara setts några gånger under 2 veckor...

Killar! Can´t live with them, can´t live without them...
    Fråga honom hur bråttom han har? Känns lite som att han är mer intresserad av ett förhållande än av personen...*skeptisk*
  • etanol
    Anonym (Hp) skrev 2011-08-14 16:25:46 följande:
    Men eller hur!
    Man kan ju bli mörkrädd för mindre....
    I mars var jag förlovad, skulle gifta mig nästa sommar, sen inte... Nu dejtar jag lite för att det är kul. Inte för att jag är desperat efter en ny kille direkt.... *suck*
    Exakt samma för mig. Fast jag justerar mitt till april. Vi har alltså ickedubbelbröllop nästa sommar...spännande som pojkkalsonger...*bläh*
  • etanol
    Bye baby Bunting skrev 2011-08-14 16:30:34 följande:
    Jag är inte ute efter ngn som sitter och tittar mig djupt in i ögonen och smeker mitt hår dagarna i ända.
    Den här killen har way too much time on his hands, mail nummer 2 från samma kille:

Vad jag söker, det är ju dig.
    Någon att älska.
    Någon att längta till när jag är ensam, någon att sakna och att skicka sms till och att vilja träffa när jag inte är hos dig.
    Men någon att göra saker tillsammans med.
    Träna med. Gå ut och gå med, och laga mat med. Ock göra alla saker med, att dela tankar med. Att dela syret med som vi har hos oss.
    Kanske det skulle kunna bli vi två?
    Jag skull gärna visa upp vackra dig för mina kompisar och säga att du är min flickvän.
    Skulle gärna prioritera dig före allt annat bara för och få vara med dig.
    Men jag skulle kalla dig vacker det jag ser.
    jag kommer också att påminna dig om hur glad jag är att jag har dig, även om jag också kan vara slarvig på det, men lovar att vara bättre på det när jag ser in i dina underbara vackra melerade ögon och ser dig. Då ska jag säga att jag är glad ofta.
    Men till slut så är det väl ögonen som kanske bestämmer om det blir du och jag eller inte. Det är det förbannade klicket som ska klicka rätt hos båda partner, eller hur?
    Det klicket när ögonen möts för första gången.
    Dem ser in i varandra, inte på varandra utan in bakom varandra in i djupet på ögonen. Allt runtomkring stannar upp för ett ögonblick. Man har bara ögon för varandra. Man ser dem underbara färgerna i varandras ögon, färgerna som blandas ihop till dem otroliga färgerna vi har i våra ögon. Ser alla hemligheterna som ligger där inne. Svaren på en massa frågor, svaret på frågan OM det är vi eller inte. Men har ögonen släppt en så långt så brukar svaret vara positivt. Allt snurrar runt också, och det börjar sprida sig till magen och där startar fjärilarna upp och flyger.
    Det är detta svaret jag vill ha när jag går på dejt med någon. Har bara fått det en gång och det var många år sedan. Men det kändes faktiskt så.
    Nu vill jag träffa dig så småningom och titta in i dina underbara vackra ögon och se om det kan hända en gång till. Dessa ögon..hmmm
    Jag hoppas du hör av dig till mig med ett bra svar snarast.
    Jag hoppas att du vill

Holy sh*t!
    Jag skulle nog blocka, stalkervarning där...
  • etanol
    Anonym (Hp) skrev 2011-08-14 16:38:53 följande:
    Hmm, det var inte roligt att höra... Hur ska vi göra för att fira detta ickedubbelbröllop då? För deppa ihop tänkte jag ju inte göra.
    Nä deppa ihop, har jag gjort. Det sundaste vi kan göra är att "fira" (känns ff jobbigt det här), nästa sommar. Ta en midsommardans och avsluta liksom.
  • etanol
    Anonym (Hp) skrev 2011-08-14 17:01:19 följande:
    Jo tack, men jag orkar inte med att deppa mer bara =) Det är lite för overkligt för att ta in tycker jag. Det är inte något jag valt, men något jag får leva med. Eller försöka leva med. Började ju dejta lite nu för att bli glad igen, så får man någon needy dude på halsen. Typiskt!

Om vi är singlar nästa sommar får vi väl dra ihop till en midsommarfest för singlar då Flört
    Jag har hört att det händer en del på midsommarfesterna runt om i landet... Hmm...
    Ja, vafan. Vem vill deppa...även om det inte är vårat val så varför ska vi hålla på att älta skiten...

Hmmm, jag är SÅ i valet å kvalet hur jag ska göra nu...

Det finns en jag mailat med lite på hp, eftersom jag är ärlig så vet han ju var jag är. Han vill ses och jag har sagt, ok en fika, samtidigt så känns han som en toppenkille/man...

Jag är rädd för att slumpa bort en karl som kanske är en på miljonen...
  • etanol
    giftgrodan skrev 2011-08-14 17:10:28 följande:
    vad menar du med slumpa bort? Jag förstår inte riktigt vad du menar med valet och kvalet?
    Jag är ff jäkligt ledsen, nyseppad pga svek osv...samtidigt som jag då råkade på en toppenkille, som jag kanske inte borde slumpa bort...vet inte...
    Känns konstigt bara, har du nåt förslag?
  • etanol
    giftgrodan skrev 2011-08-14 17:22:03 följande:
    etanol skrev 2011-08-14 17:20:08 följande:ah, då förstår jag. Knepigt läge, men vad har du egentligen att förlora? Vad är alternativet till att inte träffa honom? Be honom återkomma om ett halvår?
    Anonym (Hp) skrev 2011-08-14 17:25:25 följande:
    Well, det brukar ju oftast inte skada att träffa folk. Är det en trevlig kille så är det ju bara bra. Hellre träffa honom och sedan eventuellt välja bort än att sitta och undra och ångra sig senare?
    Ja dåså...
    Behövde nog bara höra det.

För det är en sån där som man, innan man setts, fantiserar lite om...*fliiin*...å då vill/orkar jag inte känna att det handlar om våld på egna sorgen, som att man våldtar sig själv.
    Snacka om inre krig liksom. *asg*

• etanol
    Anonym (Hp) skrev 2011-08-14 17:46:04 följande:
    Kör!
    I värsta fall vill du inte träffa honom igen bara.. Men om du vill det så är det väl kul att ni sågs förr snarare än senare? =)
    Mmm, jag köper det du säger, det andra säger...fan man lever ju bara en gång, även om det känts att livet tagit slut. Fan, jag kör....

Tack hörrni.
Svar på tråden Så trött på dejting-träsket (här kan vi ösa lite skit på nätdejting)