• etanol

Så trött på dejting-träsket (här kan vi ösa lite skit på nätdejting)

Anonym (detgårskitdåligt) skrev 2011-08-11 22:35:39 följande:
    kommer du hit imorrn etanol? - vore skoj!

Sofia har mitt nummer, och ni hör av er när ni bestämt var och när vi ses?!?
    Jag ska iväg med kidsen i helgen, nästa helg är också fullchokad likaså helgen efter det. Men sen så tror jag att jag kan varannan helg.   *pust*

Det vore riktigt roligt om vi kunde hitt på nå. Fan, vi är ju ungdomar i sin bästa ålder, eller hur
  • etanol
    Henkan skrev 2011-08-11 22:44:58 följande:

Gah, visade sig att min bror är här hela helgen och att vi ska iväg på middag både imorgon och på lördag.

Annars mkt trevligt förslag, liksom bara snacka loss lite och dela lite tankar liksom!

Ni skulle se min bror förresten, han är ännu mer galen i ensamstående mammor än vad jag är ;) Dessutom ser han ut som en välproportionelig skogshuggare med sådana dära lite större händer =)

Å ni är sååå välkomna
  • etanol
    Anonym (detgårskitdåligt) skrev 2011-08-11 22:54:15 följande:
    men vänta - blir det inte imorrn då?

utan om 2 veckor?
    (då kan jag också så mig gör det det samma)
    Varken imorrn eller om två veckor...vi får skaffa en kalender! Ja det är ingen dum idé...alla funkar olika. 
  • etanol
    Anonym (Hmm) skrev 2011-08-11 22:58:25 följande:
    Surrat med en kille som jag ju anklagar för att vara seg. Blev 3 meddelanden ikväll. Gav honom mitt mobilnummer och sa att jag satt på en buss i morgon och hade tråkigt, så han fick  väl chansen att göra min dag skojigare. Vi får se vad som händer. Var jag för framfusig? (numret är skyddat, så han vet ändå inte vem jag är)
    Vad tycker ni?
    Svårt att säga, gilla nån annan kanske?

Jag är helt odum när jag säger det så...Kanske ska hoppa på nåt partytrain och må lite bättre först?
  • etanol

Godnatt ni kvinnor av änglahår (larvigt), ni män av borst (störtlöjligt)

Love you!

• etanol
    Sofia1970 skrev 2011-08-11 23:07:44 följande:
    Jo imorgon, men Etanol kommer på besök och då blir det utgång igen.

Japp! Första lediga helgen är 2-4september-helgen for me...Om jag räknat rätt

*övar på lite coola moves så länge*
  • etanol
    Anonym (Hp) skrev 2011-08-12 13:56:36 följande:
    Good to know =) Får se om man kan övertyga de andra o ta stockholmsturen den helgen då =)
    Ju fler desto roligare

Sofia, kan jag slagga hos dig då? Alternativet är att ta ett sent tåg hem iofs, och det funkar ju det med

PS Lovar att lämna glocken och yxan hemma
  • etanol
    Sofia1970 skrev 2011-08-12 19:18:25 följande:
    Etanol, det går jättebra. Jag ser till att gömma yxorna också.
  • etanol
    Sofia1970 skrev 2011-08-13 17:56:04 följande:
    Du är ju skitsnygg själv ju! Nu förutsätter jag bara att det är du på bilden, men du är snygg, du är ung och borde unna dig att välja och vraka även bland de snygga.
    Håller med! Tänk nytt, att det är du som är den snygga, gör dom lite skakis
  • etanol
    HonSomVet skrev 2011-08-13 18:17:55 följande:
    Haha, tack, men tja ja. Man väljer ju alltid ut de bästa bilderna på sig själv.

Har ju ett x antal gånger varit med om att man sett flera bilder på killarna och när man väl träffar dem så känns det som en helt annan person, för så oerhört många dimensioner faller bort, över en bild. Jag tänker väl: Ja så kommer de känna, jag lurar dem bara med alla dessa bilder.

Asch ja. Jag får allt ta och skärpa till mig va.
    Japp!
    Du är snygg inifrån och ut, glöm inte det
Svar på tråden Så trött på dejting-träsket (här kan vi ösa lite skit på nätdejting)