• Mamsis

Så trött på dejting-träsket (här kan vi ösa lite skit på nätdejting)

Bye baby Bunting skrev 2011-08-03 18:35:09 följande:
    Medföljer bruksanvisning och försäkring mot oönskade smittor?
    Den får du fråga vederbörande om, men flertalet torde kunna uppvisa grönt kort Bruksanvisning kommer här: Le, se glad ut, klä av dig, klart
  • Mamsis
    Laurora skrev 2011-08-03 18:44:09 följande:
    Inte så fort!!!! *antecknar*

Vad var det efter klä av dig???

Hahaha då är det klart, han tar hand om resten ;-D
  • Mamsis
    Laurora skrev 2011-08-03 18:50:38 följande:
    ahaaa okej!

Okej dett aär vad jag gör nu, jag ber för min dators liv, jag har inte råd med nya delar eftersom min skilsmässa tar knäcken på ekonomin .... suck!!! 

vad säger man? Skål!     
    Jeps, billigt är det inte. Men det blir bra iaf i slutändan! Skål själv! (hmm har för tusan smirnoff i kylen haha)
  • Mamsis
    giftfri skrev 2011-08-03 18:54:42 följande:
    Japp, ser även den blå blinkande lampan på din skalle.., känns på nåt vis lite overkill.., lite övertydligt.., du kanske kunde tona ner dig en aning..
    Aha! Tack, jag misstänkte nåt sånt..  Vete tusan hur jag ska tona ner det, har ju inte satt dit det själv BERGIS nåt av mina ex!
  • Mamsis
    Anonym (hjärtat) skrev 2011-08-03 18:28:43 följande:
    Är det dumt av mig att tänka att det inte är någon idé att träffa någon som bor lite för långt bort? Är jag för kräsen? Eller är det bara en ursäkt? Jag tycker att det känns svårt att gå med på en date med någon som jag redan innan tänker "nä, det kan inte bli något". Då luras jag ju... Eller? 

Helt förvirrad.  
    Nja, jag tänker lite så jag med.. Det ska ju gå att träffas utan att någon blir ruinerad eller måste ta ledigt från jobbet liksom..
  • Mamsis

Mikesh, var bor du då?

Kan vara så att en del tjejer inte pallar att mannen i deras liv har ett barn redan, men i ditt fall är det ju lite annorlunda såg jag. Dock, du är ganska ung och inte ala tjejer i den åldern fixar ett barn tyvärr.
    Men nog ska det gå tycker jag..

• Mamsis
    HonSomVet skrev 2011-08-03 19:12:48 följande:
    Jag är också en sådan "tråkig" som begränsar mig, gärna i alla fall till mitt eget län. Jag känner... Men att inleda ett förhållande med någon som bor i Kalmar, Umeå, Malmö, Sthlm, hur smidigt är det? Ska jag (vi) lägga ut en förmögenhet på att umgås? Det slutar förmodligen bara i hjärtesorg om man verkligen har fallit för varandra och ingen är flyttbar.

Och jag är det tyvärr inte.
    Så känner jag med. Jag är inte heller flyttbar annat än så att barnen inte måste byta skola.
    MÖJLIGEN kan vi flytta dit där vi bodde förut men det är så nära så det behövs inte för avståndet så att säga..
  • Mamsis
    Henkan skrev 2011-08-03 21:36:30 följande:

Jag tror att många av våra krav bygger på fördomar/dåliga erfarenheter av olika saker...

Tex att avstånd är ett jätteproblem... Jag hade en distansrelation i nästan tio år och det gick jättebra.

Jag förstår såklart att det kan vara annorlunda om man har barn men då är ju frågan vad man är ute efter... En ny "pappa" till barnen på en gång eller vad?

Nerj, men har man som jag barnen på heltid blir det svårt att åka. Har också han barn så kan han kanske komma loss varannan helg och oftare än så vill jag faktiskt ha sex.
  • Mamsis

BbB; en goding, men kortare än jag (som vanligt)

Jag känner en 30 åring i Trollhättan, fr Norrland eg. Kan vara en godbit för rätt person men han är lite udda någon intresserad? Hahah (koppleriverksamheten är i full gång!)

• Mamsis
    HonSomVet skrev 2011-08-04 08:55:53 följande:
    Haha, livet blir så tråkigt då, så jag väljer att göra det lite mer spännande (och jobbigt).
    Hahaha ja varför inte haha. Om han inte svarar är det bara för att du är för snygg så han inte vågar

Jag undrar dock över fenomenet med män som mailar en, man svarar och så svarar de inte tillbaka..  Alls.. Vad är poängen?
Svar på tråden Så trött på dejting-träsket (här kan vi ösa lite skit på nätdejting)