Så trött på dejting-träsket (här kan vi ösa lite skit på nätdejting)
Fick höra häromdagen att minst 30-40 st måste man räkna med att dejta innan man hittar någon.

Fick höra häromdagen att minst 30-40 st måste man räkna med att dejta innan man hittar någon.

Så, jag skiter i´t.  Det är så ytterst sällan det dyker upp någon tillräckligt intressant, boende tillräckligt nära för att det ska vara någon idé iaf så
  Så, jag skiter i´t.  Det är så ytterst sällan det dyker upp någon tillräckligt intressant, boende tillräckligt nära för att det ska vara någon idé iaf så   

Alla jag dejtar vill bara ha sex, även fast jag är mycket tydlig med att det är jag inte intresserad av alls. En, som verkligen var seriös, han kändes som att käka middag med brorsan.
  Alla jag dejtar vill bara ha sex, även fast jag är mycket tydlig med att det är jag inte intresserad av alls. En, som verkligen var seriös, han kändes som att käka middag med brorsan.

För att förtydliga, det kändes jättebra i tfn med killen som var seriös, men när vi väl sågs.. Platt fall.

Men jag märker en markant minskning i antalet "friare", så nog är utseendet viktigt om man mäter det i antal brev man får...
 Men jag märker en markant minskning i antalet "friare", så nog är utseendet viktigt om man mäter det i antal brev man får... 
        Ang hur länge man ska vänta med sex... Ingen aning,  jag kommer ju aldrig längre än till första dejten   En vän till mig har 5 som mått, hon menar på att de flesta killar inte orkar hålla på mer än 3 dejter utan att 'få nåt'. Beroende på givetvis hur ofta man kan dejta, hon kan ca två ggr varannan v.
  En vän till mig har 5 som mått, hon menar på att de flesta killar inte orkar hålla på mer än 3 dejter utan att 'få nåt'. Beroende på givetvis hur ofta man kan dejta, hon kan ca två ggr varannan v.

Nätopia, du och jag verkar ha gjort samma resa   . Jag blev också väldigt förtjust i "Hemligheten" och blir också väldigt lätt kompis med killar.  Sen jag fick mitt barn har jag dock hållt mig borta från dejtingsvängen men nu är det dags igen. Hoppas att jag har lärt mig något om mig själv efter att ha läst boken och efter att jag har fått uppleva RIKTIG kärlek med mitt barn, men det tror jag. Jag kommer nog att köra en liten kombi av dina och Gulletrolls råd, raka rör med inslag av mystik
 . Jag blev också väldigt förtjust i "Hemligheten" och blir också väldigt lätt kompis med killar.  Sen jag fick mitt barn har jag dock hållt mig borta från dejtingsvängen men nu är det dags igen. Hoppas att jag har lärt mig något om mig själv efter att ha läst boken och efter att jag har fått uppleva RIKTIG kärlek med mitt barn, men det tror jag. Jag kommer nog att köra en liten kombi av dina och Gulletrolls råd, raka rör med inslag av mystik   .
 .
Jag sa att jag skulle uppdatera här för några dagar sen. Och jo, svaren trillar in nu när jag har status "kort romans" på HP. Jag har inte ens bild men får alla möjliga förslag, vafan är folk helt desperata? Några vettiga också, tack och lov!
 Det är iaf min erfarenhet av dejtingsvängen.
  Det är iaf min erfarenhet av dejtingsvängen.