Så trött på dejting-träsket (här kan vi ösa lite skit på nätdejting)

Det underlättar onekligen om man har pengar, men att det skulle vara något fokus har jag svårt för. Gillar inte prylhets och vet inte om jag skulle vara så mycket lyckligare om jag vore rik.

Nu jäklar har brasan flammat upp!
Reggade mig på en ny sida för några dagar sedan, en sån där där man svarar på 800 frågor för att skapa sin profil,.
Har redan fått svar från två stycken som verkar vettiga!
Annars har jag samma pres-text som tidigare.
Banne den som ger sig... =)

Hade tänkt ge mig ut IRL ikväll, men vete sjutton ifall man vågar. Fem knallskott in kastade av Djurgårdsfans. Det är bäddat för fight i Malmö ikväll...

Jag har varit på gruppdejt. Berättar mer när jag kommer hem.

Nu är jag hemma igen   

Det var inte så dramatiskt som det lät i ovanstående inlägg. Det var en singelkväll och det var mycket trevligare än jag trodde att det skulle vara. De som jag trodde jag skulle klicka med var helt fel och de jag trodde jag skulle dissa var helt rätt. Så mycket vet jag om mig själv   

Jag är vanligtvis ingen gruppmänniska (tror jag) men bestämde mig för att gå iaf. Tur att jag gjorde något jag faktiskt inte vanligvis skulle våga.
Jag fick iaf veta att jag borde träffa en våg eller en skorpion. Vad det nu innebär, jag är så stolt över att jag lyckas komma ihåg vad mitt eget stjärntecken är