Inlägg från: Bye baby Bunting |Visa alla inlägg
  • Bye baby Bunting

Så trött på dejting-träsket (här kan vi ösa lite skit på nätdejting)

Anonym (dilema) skrev 2011-08-14 14:25:57 följande:
    Jag är fett övertygad om att han har en dungeon i källaren där han kedjar fats mig med Ture som enda sällskap och man...

AH JAG GLÖMDE !

Killen igår är ju från halmstad

Han sa "ja du vet den där tortyrstugan? Jag har en stuga bara två kilometer därifrån"

eh hahaha scary !!!         
    Kan bli riktigt spännande mao
  • Bye baby Bunting
    Anonym (kvinna 40+) skrev 2011-08-14 14:51:04 följande:
    Hej på er! 

Måste delge en story som är helt galen..

På min sida står att jag är läkare och att jag älskar mitt arbete, att det är utmanande och meningsfullt. Fick ett till synes trevligt meddelande från en "B" där det stod  att han lyckönskade mig till val av bra utbildning och att jag skulle fortsätta göra gott. Svarade och tackade och frågade om han också var i samma gebit. Fick ett mer surt svar att nej, han var minsann arbetare och en lång utläggning om att jag nog rört mig i akademikerkretsar länge och inte skulle nöja mig med hans arbetarbakgrund. Svarar att jag inte alls bryr mig om fin-vin och att jag är alldeles vanlig, har kompisar som sitter i kassan på ICA osv. Får ett ännu surare svar om att han är missnöjd med sitt jobb och avundsjuk på mig. Jag försöker uppmuntra honom att förändra sitt liv men så vill han se hur jag ser ut???
    Jag anser det hel ovidkommande att börja snacka foto då han är så sur... och får till svar att han hoppas vid gudarna att han inte är vårdsökande där jag jobba?? Jag fortsätter uppmuntra honom att söka ngn utbildning eller nytt jobb och då börjar han yra om att jag är mytoman, att mina barn säkert är tillverkade på Storkliniken i Köpenhamn, att jag är ful, att pappan till mina barn nog inte vill veta av dem.

Denne man har bild och såg normal ut...44 år.