Inlägg från: Bye baby Bunting |Visa alla inlägg
  • Bye baby Bunting

Så trött på dejting-träsket (här kan vi ösa lite skit på nätdejting)

etanol skrev 2011-08-18 12:20:33 följande:
    Första regeln;
    1 Hör alltid av dig och tacka för senast. Helst så snart som möjligt efter dejten!
    Nah, det vill jag ju inte om jag inte tyckte det var en trevlig dejt. Det är fult att ljuga
  • Bye baby Bunting
    Anonym (Fundersam) skrev 2011-08-18 12:27:35 följande:

trots vikande självförtroende efter dejten så hörde jag av mig via mail och tackade för senast samt skrev en rad om att jag gärna träffas igen samt en fiffig komplimang...

nu ligger bollen på hennes plan...

jobbigt det hära, förstår inte att så många verkar ha haft det så lätt med att fått tag i sina käresta liksom...

De kanske nöjer sig med det lilla. Nöjda med att någon visar dem intresse. Spelar ni på olika planer kan det ju vara svårt för henne att få över bollen igen
  • Bye baby Bunting

Regel kanske? "Säg endast det du menar och om du inte menar det säg det inte. Sympatismicker är förbjudet!"

Fast viss kommunikation kan ju ske utan ord

">

• Bye baby Bunting
    Anonym (detgårskitdåligt) skrev 2011-08-18 21:56:16 följande:
    men jag får känslan av att jag är tredja , femte, 20onde val hos alla jag mailar med, det börjar fins...sen ebbar det ut och tillsist dör det helt.

ska det vara så jävla omöjligt för mig att få till en dejt?

en dejt på 6 månader håller iNTE!
    jag behöver RÅD!
    Om det kan vara till någon hjälp så inboxa gärna mig så kan jag hjälpa dig med din profil.
    Mitt problem är snarare att jag har blivit extremt kräsen. Senast för några minuter sedan dissade jag en kille för att han särskrev ^^

Det gör ju aldrig jag och jag stavar alltid rätt också *grymt ironisk* Kan bero på att jag redan fallit för någon, men bara att borsta av sig och hoppa upp på hästen igen. Yeha!
  • Bye baby Bunting
    etanol skrev 2011-08-18 22:39:06 följande:
    Exakt!

Ja han ville det. Sa han, det är ju så nytt så jag vet ju inte...*fliiin*
    Wow, impressed!
  • Bye baby Bunting
    Anonym (Hp) skrev 2011-08-18 23:12:17 följande:
    Vi sa att vi skulle sätta ihop en "varningslista"? Med namn visst? Behövs beskrivning också?

Ingen vits med en lista utan detaljerad beskrivning
  • Bye baby Bunting

Jag har gjort bort mig! Skickade ett extremt porrigt meddelande till fel kille. No fix for that
    Hur i helvete ska jag förklara det...

• Bye baby Bunting
    Anonym (Hmm) skrev 2011-08-19 01:16:43 följande:
    Bra gjort!
    Går inte att förklara så himla bra. Antingen berättar du sanningen, eller så spelar du med och låter ditt intresse svalna...
    Nej, det är väl bara att bita i det sura äpplet. Jag skickade dessutom ett *srry wrong* som van gamer man är
    FFS det var menat till Mr Man och så blev det till ngn helt annan. Ska bara gå och dö en stund...
  • Bye baby Bunting
    Anonym (Hmm) skrev 2011-08-19 01:22:39 följande:
    Jodu, såna där blunder har man gjort... Om en månad garvar du åt det.
    Japp, jag hoppas iaf det. Ikväll har jag avslutat med Mr Man. Han berörde mig för mycket, Fick mig att tvivla på mig själv, fick mig att ifrågasätta ifall jag duger. Det är inte så det ska vara. I'm moving on. (tror jag).
    I den här jäkla cirkusen kan man ju aldrig veta. Jag vet i grunden att jag är ganska underbar.Jag vet vad jag vill och jag vet vem jag är. Jag behöver inte någon som ruckar på den vetskapen. Jag ska inte behöva vara någon annan eller jämföras med någon annan:

">

• Bye baby Bunting
    ulfsas skrev 2011-08-19 08:45:31 följande:
    Inte till mig.......Gråter

Solig
    Haha, jag tror du kan vara glad för det
    Morgonkaffet i fel strupe och vårdköerna är långa...
Svar på tråden Så trött på dejting-träsket (här kan vi ösa lite skit på nätdejting)