Inlägg från: Bye baby Bunting |Visa alla inlägg
  • Bye baby Bunting

Så trött på dejting-träsket (här kan vi ösa lite skit på nätdejting)

ulfsas skrev 2011-08-19 09:15:34 följande:
    Det hade varit något för polisens CSI team. Mördad med ett mejl.......Död
    *asg* fast det hade ju inte varit mord eftersom det var av misstag eller...
    Killen jag råkade skicka till har svarat iaf Förvånad
  • Bye baby Bunting
    ulfsas skrev 2011-08-19 09:34:05 följande:
    Han överlevde tydligen......Skulle vara roligt att få ett så ''hemskt'' mejl av en tjej nån gång.

Blev responsen den väntade? Positivt eller negativt?
    Lite oväntad respons faktiskt. Han tyckte vi skulle ses, typ nu
  • Bye baby Bunting
    Bye baby Bunting skrev 2011-08-19 09:40:49 följande:
    Lite oväntad respons faktiskt. Han tyckte vi skulle ses, typ nu
    Förstår mig inte på karlar. Han måste ju fatta att meddelandet inte var avsett till honom från början eftersom jag mitt klantarschel skrev "srry wrong" efteråt...
    Ändå tycker han att vi ska ses. Fattar nada.
  • Bye baby Bunting
    uniMog skrev 2011-08-19 09:52:50 följande:
    Tja antingen vill han helt enkelt ligga eller så vill han ligga
    *asg* så mycket fattar jag också, men om någon skickade fel till mig hade jag kanske inte varit lika sugen sedan...
  • Bye baby Bunting
    uniMog skrev 2011-08-19 09:56:40 följande:
    Inte om du bryr dig om vad du ligger med nej men det kanske han inte gör. Eller så såg han potential
    *slänger med håret* tror stenhårt på det sista
  • Bye baby Bunting
    Anonym skrev 2011-08-19 11:00:09 följande:
    Har skickat sms med en kille i över 2 månader nu, föreslagit att ses några gånger, men han säger sig alltid vara upptagen, när jag undrar så är han med vänner, eller ligger och slöar efter jobbet, vafan är han intresserad eller inte? Det är alltid olika ursäkter, och när jag drar mig undan och försöker avsluta kontakten så kommer det alltid anklagande tillbaka att han jobbar extremt mycket under sommaren för att ha råd, och vill vänta tills han har tid, när jag kommenterar att han gärna umgås med vänner, så hävdar han att det är för att koppla av. 

Jag fattar inte, jag kräver inte alls att ses jämt, men ett inledande möte kan ju inte vara så himla svårt att få till? Vi vet ju inte ens om det blir fler sen.

Jag väntar mig inte att han ska dumpa alla vänner och inte ha någon fritid, men ett simpelt jäkla möte, hur svårt ska det vara?  
    Är han gift/sambo, må hända? Kanske han bara njuter av uppmärksamheten du ger honom och är nöjd med det och inte har några intentioner att träffa dig. Kanske är han rädd...
  • Bye baby Bunting
    Anonym skrev 2011-08-19 11:10:46 följande:
    Har säger sig bo med sitt ex, jag tror det är skitnsack, han vill bara ha uppmärksamheten. 

Nu är han sur och avslutade sitt senaste sms med: du får hasta vidare, för tänk om du inte kan träffa någon kille på en månad, skynda skynda.

Jag skickade bara ett hejdå tillbaka och raderade alls sms och hans nummer. Nu är det slut på min uppmärksamhet.  
    Bara att leta vidare. Tur att det finns några män kvar på dejtingsiterna
  • Bye baby Bunting
    etanol skrev 2011-08-19 16:31:18 följande:
    Var?

Vi får väl nöja oss med dina left overs då'rå
  • Bye baby Bunting
    etanol skrev 2011-08-19 16:36:47 följande:
    Haha...i singularis, mate, då´rå

Oh, ska vi alla dela på en *räknar huvudräkning* hur många årocent blir det då till var och en
  • Bye baby Bunting
    etanol skrev 2011-08-19 16:47:00 följande:
    Shit, 100% delat på två...hmmm...it´s a tough one.
    Tungan ute Oh, jag trodde du delade med dig till alla i tråden...
Svar på tråden Så trött på dejting-träsket (här kan vi ösa lite skit på nätdejting)