Anonym skrev 2011-08-19 11:00:09 följande:
Har skickat sms med en kille i över 2 månader nu, föreslagit att ses några gånger, men han säger sig alltid vara upptagen, när jag undrar så är han med vänner, eller ligger och slöar efter jobbet, vafan är han intresserad eller inte? Det är alltid olika ursäkter, och när jag drar mig undan och försöker avsluta kontakten så kommer det alltid anklagande tillbaka att han jobbar extremt mycket under sommaren för att ha råd, och vill vänta tills han har tid, när jag kommenterar att han gärna umgås med vänner, så hävdar han att det är för att koppla av. 
Jag fattar inte, jag kräver inte alls att ses jämt, men ett inledande möte kan ju inte vara så himla svårt att få till? Vi vet ju inte ens om det blir fler sen. 
Jag väntar mig inte att han ska dumpa alla vänner och inte ha någon fritid, men ett simpelt jäkla möte, hur svårt ska det vara?  
Är han gift/sambo, må hända? Kanske han bara njuter av uppmärksamheten du ger honom och är nöjd med det och inte har några intentioner att träffa dig. Kanske är han rädd...