Inlägg från: Bye baby Bunting |Visa alla inlägg
  • Bye baby Bunting

Så trött på dejting-träsket (här kan vi ösa lite skit på nätdejting)

Fröken bensin och fröken mia det är nog knappast så att vi andra behöver fundera särskilt länge på vem på fl ni är intresserade av och ja, jag har nog den coolaste sonen ever!

• Bye baby Bunting
    uniMog skrev 2011-08-23 08:50:52 följande:
    Jag kommer dö ensam :D *skrattar* jag skrämmer bort allt i min väg...
    Ja, tur att det finns katter! Jag har nog samma förmåga, att skrämma skiten ur folk isf.
    Det måste finnas män som inte är möss... *stampar med foten*
  • Bye baby Bunting

Nu vill jag ha en riktig dejt som blir av. Måste lägga mig ned och skrika lite.

• Bye baby Bunting

Undrar om kvällens dejt blir av eller inte...
    Börjar känna mig rätt blasé, rycker på axlarna lite uppgivet...

• Bye baby Bunting
    Glädje58 skrev 2011-08-25 20:48:08 följande:
    Men vad är det här för något? Vad ligger bakom den här känslan?
    Jag är nog ganska skrämmande
    De sista tre dejterna har ställt in i sista sekund...
  • Bye baby Bunting
    Glädje58 skrev 2011-08-25 20:51:05 följande:
    Har du ställt in dem?
    Nej, faktiskt inte. De har gjort det...
  • Bye baby Bunting

Eller så har jag valt fegisar

• Bye baby Bunting
    etanol skrev 2011-08-25 21:06:22 följande:
    Så är det ju.

Slå dig ner. Tror du att valet av fegisar har något med din uppväxt att göra? Kanske umgicks du med många fegisar? Var din familj fega av sig? Jag tror att det handlar om din barndom...kanske var den feg?
    Får jag lägga mig ned i soffan
  • Bye baby Bunting
    Glädje58 skrev 2011-08-25 20:57:39 följande:
    Så nu är du rädd för att samma sak ska hända igen. Men kvällens dejt har väl inget med de övriga att göra?

Sen en annan sak. Du vet det här med attraktionslagen. Om du sitter och konfirmerar att det nog inte blir av, så kommer du att attrahera det förloppet. Flummigt? javisst, men tänk positivt istället :)
    Ja, jag vet, men jag kanske hoppas lite att den inte ska bli av. Är lite trött idag
  • Bye baby Bunting
    etanol skrev 2011-08-25 21:33:35 följande:
    När du nu börjar din resa mot inre frid, vill jag att du blundar och visualiserar en smal stig. Du går sakta efter stigen och doften av kåda kittlar i näsan. Ljuden av spröda löv som krossas under dina fötter blandas med dina hjärtslag, och du känner en djup frid av att få vistas på den här rofyllda platsen...
    Helt plötsligt snubblar jag på en jävla gren som någon lagt över stigen och får munnen full av jord och granbarr
Svar på tråden Så trött på dejting-träsket (här kan vi ösa lite skit på nätdejting)