• Anonym

Så trött på dejting-träsket (här kan vi ösa lite skit på nätdejting)

Samma här.. Många "erbjudanden". Men det är inte mitt ex.. Kan inte se på andra på det sättet.. Än:( Tror nästan jag kommer känna mig otrogen om jag har sex m ngn annan. Såå låg idag. Mitt hjärta hoppar till när han loggar in på msn. Jag har blockerat han, så han ser mig inte. Vet inte varför jag plågar mig.

• Anonym

Känner mig falsk också.. Sitter och snackar m en trevlig kille, som är intresserad och tycker att jag är så söt. Och jag vet att jag inte kan.. Det är inte han:(

• Anonym

Njae, hans förlust om han playar mig. Har aldrig släppt till och de vill ses igen och igen. Förresten märker jag rätt snabbt om det är den typen av killar.. Det är inte de som blir generade etc..

• Anonym

Päronskrutt! Mitt ex vill ha mig;) jag som gjort slut. Han är inte bra för mig.. Ska bara få hjärtat att förstå det.

• Anonym

Hihi Nä, går till mig själv bara.. Om jag gillar ngn blir jag myycket mer nervös. Ska jag bara knulla ngn för att, är jag inte nervös.

• Anonym

Precis Fredrik:) Men när det blir så för båda, kan det inte gå fel:)

• Anonym

Isee. Jag är inte m ngnstans än.. Kanske får ragga här då;)

• Anonym

Nä, d fattar jag. Har varit ihop med en med depression.. Om jag vetat det innan.. Hade jag aldrig fortsatt.

• Anonym

Ja, herregud! Såg värsta spännisen framför mig.

• Anonym

Jag reggade mig på HP nu.. Folk är ju gaalna. Flirt, mail, besök, innan man ens hunnit skrivit ngt. Men jag är 35.. Varför kollar sp många 45+ in? Urk! Jag har skrivit 31-40

Svar på tråden Så trött på dejting-träsket (här kan vi ösa lite skit på nätdejting)