Inlägg från: Anonym (Dejting) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Dejting)

Så trött på dejting-träsket (här kan vi ösa lite skit på nätdejting)

Mamsis skrev 2011-08-03 18:14:35 följande:
    Tydligen. Jag kanske borde ha skickat bild på min goa killkompis och sagt att jag ligger redan med honom här, varför skulle jag byta till dig??? Killkompisen är fotomodellsnygg och välhängd enlig säkra källor hahaha. (Dock upptagen men skulle lätt säga att han var min toyboy om jag bad honom )
    Jag kollade på hans bilder nu! Jag skulle ens börjat prata med honom till att börja med, av två anledningar: delivs för att han har en halvnaken bild på sig och sen en skum bild där han halvligger på sängen- bara det är ett tecken på vad han är ute efter, och delvis för att han har massa påbörjade men icke-avslutade utbildningar.
    Men man lär sig alltid nåt.
  • Anonym (Dejting)
    Glädje58 skrev 2011-08-03 17:41:03 följande:
    Hur svårt kan det vara att höra av sig med dagens tenik som finns omkring oss. Ett litet sms bara hade räckt...
    Men precis!!!!!!!!!!!!!!!!!! Det är bullshit det han säger och jag tror inte på det. Så skrev jag till honom också.
  • Anonym (Dejting)

Jag förundas också över mail från nån som bor i Skåne (det är oftas så av nån anledning) som skriver till mig och vill börja snacka. Det första jag frågar är om de brukar ha vägarna förbi Sthlm. Nä, har inte haft anledning ännu, är svaret. Eller jo, har släktingar här. Jag säger på en gång att jag inte är flyttbar och därmed avslutas konversationen. Men vad är poängen liksom???

• Anonym (Dejting)
    Laurora skrev 2011-08-03 19:55:42 följande:
    men hur gammal är du? Har jag missat det helt? Jag trodde du var runt 25 eller det kanske du är? haha
    Han är 22 enligt profilen. Sorry att jag svarade i stället för dig, Mikesh.
  • Anonym (Dejting)
    Sofia1970 skrev 2011-08-03 21:22:56 följande:
    Jag känner att jag stör mig lite på bilderna överst på HP. Varför har alla unga tjejer porrig pose och alla män bar överkropp?
    Håller med. Men det är en gratis sajt och då måste då har reklam. Hur ska de annars överleva?
  • Anonym (Dejting)
    Anonym (Hp) skrev 2011-08-03 22:17:45 följande:
    Håller helt med, hellre någon man kan träffa efter jobbet för en kaffe på stan eller en spontan middag/filmkväll/vadsomhelst, än att behöva planera veckor i förväg så att inget under helgen krockar med killens besök. Och då samtidigt boka upp sig en hel helg till en enda person, när det är på helgerna de flesta är lediga och kan hitta på något...
    Fast så är det om man har barn, speciellt på heltid. Dessvärre.
  • Anonym (Dejting)
    Anonym (Hp) skrev 2011-08-03 22:24:44 följande:
    Jo absolut så blir det ju då... Men då är det väl än större anledning att personen i fråga bor nära snarare än 50-100 mil bort?
    Så klart! Jag dejtar enbart dem som bor i Storstockholm.
  • Anonym (Dejting)
    Anonym (detgårskitdåligt) skrev 2011-08-04 06:22:34 följande:
    Verkar trevlig den där TrialN3rror men huga, inte min typ. För mycket uppumpade muskler Jag vill ha dem mindre jag.... Och min rumpa skulle aldrig bli godkänd
    Spanade in honom också. Tack Baby! Men jag vet inte..lite för kort kanske. Säger att han inte är intresserad av egen rumpa och så är det en bild på hans rumpa där
  • Anonym (Dejting)
    Bye baby Bunting skrev 2011-08-04 08:37:25 följande:
    Maila honom och berätta allt för oss sedan
    Jag har mailat honom Längde funkar inte riktigt för mig då han bara är 2 cm längre än jag men vi får se om han ens svarar Guld i mun
  • Anonym (Dejting)
    HonSomVet skrev 2011-08-04 08:48:43 följande:
    Neeeeeeeej!! Jag hittade en kille igår på HP som var grymt karismatisk och fin och hade en vettig presentation och jag blev nästan lite förälskad i karln. Jag skickade ett mail, jag ansträngde mig t o m. Jag ser att han läst det men inte svarat. Vad fan! Död
    Håller tummarna! Men du vet att man inte ska bli upphetsad över någon eller något på internet?
Svar på tråden Så trött på dejting-träsket (här kan vi ösa lite skit på nätdejting)