• Mandarina

Så trött på dejting-träsket (här kan vi ösa lite skit på nätdejting)

Baginbox skrev 2011-07-17 10:43:24 följande:
    Men sen är människor helt olika och det som funkar hos en går helbort hos nästa så håll ungefär samma linje hela tiden. Dvs att vara sig själv är alltid lättast och det är ju den personen som det funkar hos som man letar efter.
    Kloka ord!
  • Mandarina
    Anonym (knubbis) skrev 2011-07-17 10:48:41 följande:
    sorry, era mail är inget mot det här :P

"vet inte vad du tycker ..men eh...läste om en tjej här påsidan som tyckte att det är så härligt och springa i mjukisbyxor här hemma ..och så PING..fick jag en ide där...om att...vad härligt det skulle va om man var två i sådana där mjukisbyxor....kanske...i byxor av nåt strechigt material då...ja kanske rent av strumpbyxor kanske eller av nåt gummi/plast...tycker du det här låter som en galet långt gången tanke/inspiration efter att ha läst att nån tjej gillar att gå runt i mjukisbyxor hemma....hmm...vet inte varför jag började tänka såhär nu..hmm"

Han har skickat det två gånger dessutom...
    Å det låter som rena rama drömkillen ju. Tänk vilken dejt man skulle ha IRL med honom?

Haha...
  • Mandarina
    Baginbox skrev 2011-07-17 10:50:20 följande:
    Wow, nu känner jag mig helt normal :) Skönt att det alltid finns någon som är värre än man själv :)
  • Mandarina
    koas skrev 2011-07-17 10:51:34 följande:
    Hahaha, ja det väcker nog inte så stort intresse hos någon, snarare tankar om psykisk ohälsa.
    Hur menar du då?
  • Mandarina
    Anonym (Hmm) skrev 2011-07-17 10:52:40 följande:
    men om man u inte kan dejta som en galning så blir det svårare... Jag vill faktiskt träffa nån att dela mitt liv med. Men man kan inte tvinga fram nåt heller, så är det ju.
    Alltså om man går med inställningen om att man vill träffa nån att dela sitt liv med så är det ju som bäddat för besvikelse... iallafall om du pysslar med nätdejting. Du är ute på hal is.
    Tror inte bara det gäller nätdejting faktiskt utan det e svårt att man har den inställningen ... jag förstår att du vill träffa nån att dela livet med, vem vill inte det liksom. men man ska nog inte vara så långt i tankarna när man börjar dejta. Det är något som måste komma senare...långt mkt senare. Du ska nog gå igenom en himla masssa stadier INNAN du börjar tänka så ... men I know, lättare sagt än gjort.
  • Mandarina
    Mamsis skrev 2011-07-17 10:54:55 följande:
    Hahaha det här fick jag nyss, jag har inte bemödat mig med att svara, försöker alltid vara artig men jag har ledsnat lite faktiskt. Svarar bara på meil som verkar komma från normala personer numera.

Den här har jag aldrig pratat med alls:

Lkar du med tungan vad fin tungan man kyssr tills blir tur hahhahahahaha vad tycker du ?

Jag vet inte riktigt vad han menar, men samma bild som jag har här finns även på den sidan.. Antar att det har något med den bilden att göra.
    Hahahhahahaahaha, jag döööör av garv!!

Seriöst, vad tror människan att du ska tänkas svara på det????
  • Mandarina

Förresten, HP är beroendeframkallande

Perfekt aktivitet vid slösurfning eller att fördriva tiden, eller om man vill prata med nya människor/killar eller om man bara är ute efter lite uppmärksamhet/uppskattning/egoboost osv...
    Det är rätt skönt när man som jag faktiskt inte är ute efter ett seriöst förhållande. Misstolka inte mig, visst jag vill gääääärna träffa mannnen i mitt liv men jag letar inte hysteriskt och känner helt ärligt att jag inte alls har bråttom.. han kommer när han kommer liksom. Tills dess tänker jag ha kul på vägen och njuta och lära känna mig själv samtidigt som man lär sig en massa om dejting/killar/relationer ....

• Mandarina
    Bye baby Bunting skrev 2011-07-17 10:59:43 följande:
    *asg* Det mailet har jag också fått! Han kan inte vara den skarpaste kniven i lådan!
    Hahahahaha!!!
  • Mandarina
    Mamsis skrev 2011-07-17 11:01:19 följande:
    Jag vet inte Jag förstår inte ens vad han menar, vadå kyssas tills...??? Tills vad?
    Precis!

Undra om han själv vet vad han menar?? Don´t think so ... hahaha f-n va kul att läsa folks mejl. Underhållning på HÖG nivå!
  • Mandarina
    Anonym (Hmm) skrev 2011-07-17 11:02:25 följande:
    Förstår hur du menar, me målet är ju ändå att hitta nån att dela livet med. Att det sen inte är nåt man gör i första skedet eller ens pratar om är ju sjä'lvklart. Men som ensam mamma är jag oerhört försiktig med nya killar, vill att det ska kännas seriöst från killens håll. Har inte lust att träffa players
    Förstår vad du menar.
    Genom att dejta och bli rutinerad så tror jag man kan lära sig genomskåda sånt.
Svar på tråden Så trött på dejting-träsket (här kan vi ösa lite skit på nätdejting)